נוסוביץ' אינו נשמע, ובצדק, שם שקשור לקוריאה, אבל בקרוב משם יגיעו אלינו מכוניות של יונדאי. כי בנוסוביץ' אשר בצ'כיה נמצא המפעל האירופאי החדש של יונדאי ולקראת אמצע השנה הבאה צפויה המשפחתית הקומפקטית המצליחה של יונדאי להגיע אלינו משם.יונדאי i30 - בקרוב תגיע אלינו ממפעלי היצרנית באירופה
המפעל שייצר ב-2009 185,000 מכוניות ויגיע ב-2011 לקצב של 300,000 בשנה, החל לפעול מוקדם מהמתוכנן והוא כבר מייצר מכוניות עבור אירופה. ואולם לארץ יגיעו המכוניות האירופאיות הראשונות של יונדאי רק באמצע השנה. זאת כחלק מהעברת ייצור הגרסאות האירופאיות של היונדאי i30 לצ'כיה. מהלך זה יפתח עבורנו, באיחור רב, גם את יבוא גרסת הסטיישן המובטחת אשר מיוצרת שם לצד הדגם הרגיל. תוך שנה פחות או יותר אמור להתחיל שם גם ייצור הטוסון החדש. כדאי להזכיר שאחותה של ה-i30, הסיד של קיה על שלל גרסאותיה, מגיעה כבר היום מאירופה, מהמפעל בסלובקיה.

בתזמון דומה פחות או יותר להגעת היונדאי i30 האירופאית אמורה לנחות כאן גם ההודית הראשונה של יונדאי ה-i10 הקטנה. זו תצטרף להיצע המקומי כמכונית הבסיס של יונדאי וב'כלמוביל' מתכוונים לפנות עימה גם לציי הרכב וחברות ההשכרה. בחלק מהמקרים היא אמורה לתפוס את מקום הגטס – ששיווקה ימשך גם ב-2009. נכון מחליפתה של הגטס, i20, כבר הוצגה בתערוכת פריז האחרונה (אוקטובר 2008), אך היות וביונדאי ישראל מעריכים כי מחירה לא יהיה נמוך במיוחד, שיווקה של הגטס עוד צפוי להימשך. לפחות עוד שנה.