לתשומת לבכם, ממחר, שבת, ה-1 בנובמבר ועד לסוף חודש מרץ – חובה להדליק אורות בכל שעות היממה. כמדי שנה, בחודשי החורף החשוכים יותר, מתחדשת התקנה הקובעת כי כלי רכב פרטיים הנוסעים בכבישים בינעירוניים ידליקו אורות גם ביום. בנוסף, נהגי אוטובוסים, מוניות ומשאיות מחויבים למשך אותה תקופה (נובמבר עד סוף מרץ), להדליק אורות גם בדרכים עירוניות. התקנה אינה תקפה לרכב דו-גלגלי (אופנועים וקטנועים) שכן הם מחויבים לנסיעה עם אורות כל השנה בכל סוגי הדרכים.מומלץ בכל ימות השנה
חשוב לזכור כי להדלקת אורות ביום יש תועלת גם בימים שטופי שמש, הרי מכונית שיחידות התאורה שלה דלוקות, מושכת את תשומת הלב של נהגים המגיעים ממול ומאפשרת להולכי רגל להבחין במכונית מתקרבת ממרחק גדול יותר.
לאלה מכם החוששים מצריכת דלק מוגברת בשל הדלקת האורות, כדאי לדעת כי הדלקת אורות גוזלת אנרגיה זניחה, למצבר לא נגרם כל נזק מצטבר, ובלאי הנורות... נו באמת! כיצד ניתן להשוות עלות נורה (שקלים בודדים) להקטנת סיכוי למעורבות בתאונה.

אם שיקולים בטיחותיים אינם משכנעים אתכם, כדאי שתיזכרו כי אי-הדלקת אורות ביום גוררת קנס של 100 שקל, ובנוסף שתי נקודות חובה לרישיון הנהיגה.

אגב, כמדי שנה משרד התחבורה מודיע כי אחוז הציות לתקנה גבוה מאוד, ועומד על כ-95% מהנהגים. אנחנו בהחלט שמחים על כך וממליצים לכולכם – הדליקו אורות כל ימות השנה ולא רק כאשר תנאי הראות לקויים, זה עבורכם.