פרארי ערכה השבוע השקה שקטה. שקטה במובן שאף רעש מנוע לא נשמע ברקע. נשיא החברה, לוקה די מונטזמולו (Luca di Montezemolo) חנך את שני המבנים האחרונים במסגרת שדרוגו של קומפלקס החברה לכדי סדרה מודרנית של מבנים המכונה ^Formula Uomo^, נוסחה אנושית באיטלקית. ל^נוסחה^ הכוללת מכללה, מרכז לוגיסטיקה, משרדי הנהלה נוספו מסעדת עובדים ומרכז ייצור חדשים. עלות הפרויקט כ-200 מיליון יורו ומשכו היה כעשור. ייחודו של ^הכפר^ המרשים (שמו של המרכז לפי אנשי פרארי) הנו הקפדה רבה על איכות החיים של העובדים בו (הזוכים מעתה לבדיקות רפואיות חינם להם ולמשפחותיהם, הלוואות מסובסדות, השתתפות בשכר לימוד), חסכון בהוצאות אנרגיה (משתלם להיות ^ירוק^) וקידמה טכנולוגית. בחוץ הצבע הירוק שולט באמצעות מדשאות וגנים פורחים ליצירת אוירה פסטורלית. בפנים הצבע האדום שולט , בעיקר במדי העובדים. כמו כן, הצהירה החברה על תחילת הפקתו ומכירתו של “Ferrari Magazine” אשר יופק רבעונית ובאנגלית ויישלח ל-30,000 לבעלי מכוניות החברה בכל העולם. במגזין יכתבו כותבים דוגמת מייקל שומאכר, לוקה די מונטזמולו ועובדי חברה אחרים נוסף על עיתונאים מקצועיים על אופנה, תרבות ועיצוב בהקשר לעולם מכוניות הפרארי. בעלי מכוניות אחרות שאינן פרארי ישלמו כ-250 יורו למנוי שנתי, כאשר המלאי מוגבל לפשוטי עם.... למעוניינים מומלץ לשלוח אי-מייל לכתובת: [email protected].