הידיעות בדבר מגעים בין יצרן המרכבים הגרמני קארמן, שאיבד (או בדרך לאבד) פחות או יותר את רוב המכרזים מול יצרני הרכב הגדולים – בראשם קבוצת פולקסווגן – ולפיכך עתידו לא נראה הכי טוב כרגע, לבין יצרנית הטרקטורים הגרמנייה פנד (Fendt) אמנם מוכחשים נמרצות, אך יש דברים בגו. בגרמניה ובמקורות מידע כלכליים למיניהם התפרסם כי קונצרן AGCO האמריקני-בי^ל הביע עניין בהעברת ייצור טרקטורי Fendt גרמניים (חברה-בת בקונצרן) למפעלי קארמן המתמחים באופן מסורתי בייצור גרסאות פתוחות (בעיקר) של דגמים מבתי יצרנים שונים כקבלן משנה. ולא מדובר בעניין של מה בכך: בשנת 2007 ייצרו ב-Fendt כ-14,000 טרקטורים. השנה מתוכנן ייצור 16,000 טרקטורים ותוך שנה-שנתיים נוספות בכוונת החברה להגיע לכדי ייצור שנתי של 25,000 טרקטורים. AGCO הנו קונצרן גרמני-אמריקני שמקום מושבו בג'ורג'ייה המאגד תחת כנפיו 21 חברות העוסקות בייצור טרקטורים, כלים וציוד חקלאי, מלגזות וחלקי חילוף לציוד חקלאי. בין המותגים הנמצאים בבעלותו נמצאות יצרניות הטרקטורים והקומביינים מאסיי-פרגוסון (קנדי במקור), ואלטרה (פינית), צ'לנג'ר, ווייט וטרקטורי AGCO (האמריקנים) או יצרני הציוד החקלאי New Idea, ספרה-קופה, Ag-Chem ויצרנית המנועים SisuDiesel. לקונצרן שווי שוק של למעלה מ-5.5 מיליארד דולר ומחזור המכירות עמד בשנה שעברה על למעלה מ-6.8 מיליארד דולר. תחילה אישרו דוברי שתי החברות כי ^מתנהלים גישושים ראשונים בין שתי החברות^ אך לא אישרו או הכחישו האם מדובר רק בהעברת עבודה לקרמן או ברכישת החברה על-ידי AGCO. רוב הסיכויים כי העברת ייצור טרקטורים לקארמן – על כל המשתמע מכך מבחינת הסבה ולוגיסטיקה – הנה סבירה פחות מרכישת החברה, לבטח בתקופה כה קשה עבורה.