לנו זה נראה במבט ראשון כרכב המיועד לשמש יותר כגימיק או בגדר ^איזה מגניב – אני רוצה כזה!^, כאשר קשה לנו לדמיין רכיבה (נהיגה?) ארוכה על הדבר הזה, אבל תודו גם אתם שזה קטע מלהיב ביותר; חברת TrailCart הגרמניה, בניהולו של פראנק פראונה, מציעה בעבור כ-3,800 יורו לא ממש זולים את הקארט המעניין הזה, המונע באמצעות דוושות ורגליים, והנו הראשון בעולם להעביר את הכוח אל ארבעת הגלגלים. ^אופניים 4x4^ אם תרצו... למרות המראה השדוף – כמו באופני ההרים המתקדמים ביותר כיום, גם ה-TrailCart מתהדר בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ובעיקר קלת משקל. מערכת העברת הכוח – הדומה בבסיסה למערכת גלגלי השיניים והשרשרת באופניים – מסוגלת לייצר עד קרוב ל-3.0 קג^מ, עם כוח הרגליים המתאים כמובן... המהירות המרבית עומדת על כ-30 קמ^ש, שוב – בהתאם לכוח המדווש ולהילוך הנבחר (יש שמונה, מבית Shimano Nexus), ולדברי יצרני ה-TrailCart ניתן לטפס עמו שיפועים של עד 30 מעלות. הבלמים מופעלים באמצעות מוט עם ידית מימין לנהג, שמפעילים תוף הידראולי מלפנים ותוף מכאני מאחור, הממוקמים בתוך בתי ה^דיפרנציאל^ הקדמיים והאחוריים. נתונים טכניים נוספים או מפרט לא נמסרו, למעט נתון המשקל ש^יעמוד על פחות מ-50 ק^ג^. איך שלא מביטים על זה, לנו זו נראית דרך בהחלט מעניינת ואף מהנה לחסל קלוריות ולשמור על כושר. מעניין מה תהיינה תגובות הקהל לתצורת הרכב החדשה הזו. בינתיים הביעה לנד-רובר עניין ב-TrailCart ואף החלה לערוך ניסויים עם כמה אבות-טיפוס, במגמה לשלב את הרכב המעניין במסע ההרפתקאות אותו מתכננת החברה במאלזיה מאוחר יותר השנה.