הצניחה בביקוש – בהחלט כבר ניתן להשתמש במונחים כאלו – למכוניות מגודלות באמריקה (טנדרים ו-SUV) אינה מבדילה בין דת, גזע או לאום; גם היצרניות היפניות מרגישות בכך ונערכות בהתאם. ניסאן הודיעה על ^התאמת הייצור במפעל החברה בקנטון, מיססיפי, לדרישות השוק^. משמעות משפט סתום זה הנה ירידה בביקוש לרכבי שטח ופיק-אפים ועליה בביקוש לרכבים ^רגילים^. החברה מסכמת מכירת 34,428 יחידות אלטימה ואלטימה היברידית בחודש מאי, עליה של 38.3% משנה שעברה, ומנצלת את העלייה בביקוש לרכב זה – יחד עם יכולת ^ההתגמשות^ של המפעל – לשם שינויי פסי הייצור והתאמתם לדרישות המשתנות. החברה תצמצם ייצור רכבים אחרים במפעל (ארמאדה, קווסט, טיטאן ואינפיניטי QX56) תעבור מייצור בשתי משמרות למשמרת אחת והפניית כוח האדם לייצור האלטימה. השינוי לא צפוי להתבצע במלואו לפני חודש ספטמבר אולם כבר עתה יעברו במפעל לייצור במשמרת אחת. גמישות זו היא אשר מאפשרת לחברה להמנע מצימצומים ו/או מהלכים כואבים אחרים.