יונדאי לא מתכוונת לנוח על שמריה ולבטח שלא תפספס את המירוץ הלוהט והמרתק ביותר כיום בתעשיית הרכב – המירוץ אחר ^מכונית ה-2,500$^, שגם אם זהו אינו המחיר המדוייק, הכוונה ידועה. יחד עם טאטא, רנו-ניסאן ויצרניות גדולות אחרות החליטה גם יונדאי לפתח מכונית אולטרא-זולה שתיועד תחילה – ובעיקר – לשווקים מתפתחים, ענקיים והגדלים במהירות רבה, בראשם הודו וסין. יונדאי מתכוונים להציע כבר ב-2011 או 2012 מכונית שתעלה כ-3,500$ בשווקים דנן, כאשר המדובר ככל הנראה בשעטנז שיתבסס על הדור הבא של ה-i10 המיוצר בהודו (המכונה גם Santro), אך יהיה זול ממנו. ^מכונית ה-3,500$^ העתידית של יונדאי תפותח ותתוכנן במקביל במרכז יונדאי בקוריאה ובמרכזי יונדאי בדרום הודו – הידראבאד וצ'נאי.