משפחת הקיה סיד המונה את דגם ה-5 דלתות, 3 דלתות (ידועה כ^פרו סיד^) ודגם הסטיישן SW, הגיע לרף 200,000 יחידות תוך 18 חודש מתחילת הייצור. המכונית מיוצרת במפעל חדש אשר הוקם בצילינה, סלובקיה, בעלות של כמליארד יורו. ההשקעה נראית כמוצלחת עם שיאי ייצור דוגמת 915 יחידות שנוצרו ביום אחד, 4,474 יחידות בשבוע אחד ו-19,300 יחידות בחודש, שיאים אשר נקבעו כולם בחודש אפריל השנה. הסיד חולקת מכלולים רבים עם האחות מבית – היונדאי i30 ומוצעת באירופה עם מגוון מנועים: 1.4 ל' חדש עם 109 כ''ס מכובדים, 1.6 ל' 122 כ''ס, 2.0 ל' 143 כ''ס, דיזל 1.6 ל' עם 90 ו-115 כ''ס, ודיזל 2.0 ל' עם 140 כ''ס ו-31 קג''מ. כל מנועי הדיזל מצויידים בגיאומטריית טורבינה משתנה ובאפשרות למסנן חלקיקים. להבדיל מאחותה למכלולים, הסיד השיגה 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי אל מול 4 בלבד ליונדאי, ובכך הפכה לקוריאנית הראשונה המשיגה דירוג מקסימלי זה. המכונית קטפה בעברה הלא ארוך מספר תארים, ובהם מכונית השנה ברומניה, משפחתית השנה בשבדיה (לפחות לדעת המגזין Motorföraren Magazine), מכונית השנה הקומפקטית של ציי הרכב לשנת 2007 בפולין, רכב הדיזל המומלץ באנגליה ל-2007 ומקום רביעי במרוץ לתואר 'מכונית השנה' באירופה 2007. בארץ הצהיר היבואן החדש, ריי מוטורוס מבית טלקאר, על ההכנות לייבוא הרכב מאירופה בישראל במטרה לנגוס בהצלחה של יונדאי i30, המבוססת על אותה פלטפורמה. הגרסה ^הישראלית^ העיקרית שלה תצויד במנוע 1.6 ליטר עם 122 כ^ס וגיר אוטומטי, כמובן. המחיר יהיה בתוך קבוצת הרישוי 2 - מתחת ל-111 אלף שקל. כל הגרסאות עתידות להיות מצויידות בשש כריות אוויר ובמערכת בקרת יציבות אלקטרונית. היבוא הסדיר צפוי להתחיל ביוני או ביולי.