חברות מאזדה ומיצובישי דיווחו על תוצאותיהן העסקיות המלאות לשנת המס 2007, המסתיימת ביפן בסוף מרץ 2008 – ובשני המקרים התוצאות בריאות מאד, עם נתוני מכירות מצויינים (וכמעט זהים...) ונתוני מאזן חיובי ומשתפר. מיצובישי השיגה מכירות גלובליות בשנת המס של 1.359 מיליון מכוניות, גידול של קצת מעל 10% לעומת השנה הקודמת, עם שיפור כמעט בכל השווקים למעט היפני המקומי. הרווח התפעולי הגיע לשיא של כל הזמנים, כ-104 מיליון דולר, המהווה גידול של כ-170% ושיפור ניכר ברווחיות מ-1.8% ל-4.0%. הרווח הנקי נפגע בשל עלויות חד-פעמיות שונות אך עדיין הראה גידול של 300% והגיע לכ-33 מיליון דולר. זו השנה השניה ברציפות שמיצובישי מראה רווחיות, אחרי שנים קשות במחצית הראשונה של שנות ה-2000 כאשרהיתה בשליטת דיימלר-קרייזלר (ובעקבות סקנדל הסתרת הליקויים). הגידול במכירות של מיצובישי כמעט ואיפשר לה לעקוף את מאזדה במכירות הכלל-עולמיות – אבל רק כמעט. מאזדה הגדילה אף היא את מכירותיה גם אם בשיעור צנוע יותר של 5%, ומכרה 1.363 מיליון מכוניות בשנת המס החולפת. מחזור המכירות, הרווח התפעולי והרווח הנקי קבעו כולם שיאים של כל הזמנים עבור המותג; הרווח הנקי הגיע לכ-88 מיליון דולר. בשנת המס 2008 צופה מאזדה גידול נוסף במכירות של 9% ולהגיע ל-1.48 מיליון מכוניות; עם זאת, הצפי הוא לירידה ברווחיות בשל מספר סיבות, ביניהן המטבע היפני המתחזק. מיצובישי, לעומת זאת, צופה לירידה בהיקף המכירות בשל המשך מגמת הירידה בשוק היפני, צפון אמריקה ובחלק ממדינות אסיה. לאור זאת צפויה גם ירידה ניכרת ברווחים. ב-2007 היו מאזדה ומיצובישי היצרנים מס' 5 ו-6 בגודלם ביפן, ו-14 ו-15 בעולם מבחינת היקף המכירות.