לאחר שנצפתה כבר לפני כחצי שנה בעת ניסויים ראשוניים בדובאי, צולמה סדרה-5 עתידית זו בגרמניה על ידי צלמנו גיא אביטל, כמעט ללא הסוואה ועם מעט מקום שנותר לדימיון. עוד יותר מבסדרה 7 המעודכנת, בה ירדו בב.מ.וו ענף אחד למטה מהעץ הגבוה אליו טיפס כריס באנגל (המעצב) וצוותו, כך תחזור ככל הנראה גם ה-5 הבאה לעיצוב קל יותר לעיכול. המכונית נראית ארוכה יותר – אין לנו מושג אם אכן, ואם כן, בכמה בדיוק – וניתן היה לטעות ולחשוב במבט ראשון כי מדובר בסדרה 7 חדשה. לטעמנו הפרופורציות נראות טוב בהרבה מב-5 הנוכחית והצללית ספורטיבית וחושנית יותר, כמו שמכונית המתיימרת להוביל את סגמנט הסלון הספורטיביות אמורה להיות. מידע מקביל שהתקבל לאחרונה בנוגע ל-5 החדשה מדבר על – כמובן – מכונית ^ירוקה^ יותר, חסכונית ונקייה יותר ומתקדמת יותר טכנולוגית. ממידע שדלף ממרתפי היצרן ניתן ללמוד על מערכת ^עצור וסע^ חדשה המדוממת את המנוע בעת עצירה ומניעה אותו מחדש עם הלחיצה על דוושת התאוצה, וגיר אוטומטי חדש עם 8 (!) הילוכים. היצע מנועים, מהידוע עד כה, לא אמור להשתנות בשלב ראשון בהשוואה להיצע בסדרה-5 הנוכחית, קרי 3.0 ליטר דיזל ועד ה-V10 המפלצתי עבור ה-M5, עם 507 כוח-סוס.