בקרייזלר התחילו להבין כנראה שאם לא יוציאו שם את האצבע ומהר, יהיה פשוט רע. בהודעה לעיתונות שפורסמה אתמול שטחה קרייזלר את חידושיה הטכנולוגיים שיגיעו לשוק ב-2009 – מבלי להמתין לצעדים פורמליים כמו מתיחות-פנים או דגמים חדשים. הרשימה אינה כוללת אמנם חידושים מרעישים, ואת הרוב כבר ראינו קודם אצל יצרנים אחרים; אבל בכל זאת מדובר ביישור-קו חשוב, אפילו קריטי, עבור החברה הנאבקת על השרדותה. הפרט המעניין ביותר ברשימה הוא תיבת מצמד-כפול רובוטית, אשר פותחה יחד עם Getrag. תיבה זו מיועדת להופיע עוד השנה, בשווקי יצוא של קרייזלר ורק עם מנוע הדיזל 2.0 ל' בשלב ראשון. הדגמים שינו ממנה הם המיניוואן החדש דודג' ג'ורני, דודג' אוונג'ר וקרייזלר סברינג. עוד כוללת הרשימה מערכת עזר מקורית למיניוואנים של הקבוצה, המכונה Rear Cross Path, להתראה בפני תנועת-רוחב צולבת בעת תמרוני חניה – למשל, יציאה לאחור מחניה לתוך נתיב תנועה. המערכת תזהה מכוניות המגיעות מהצדדים ותתריע בהתאם. מערכת עזר נוספת שיקבלו המיניוואנים, כמותה כבר ראינו במקומות אחרים, מבוססת על חישיני ראדאר ומיועדת להתריע על כלי רכב הנמצאים בשטחים מתים (Blind Spot Monitoring). על הפרק גם מערכת הנעה כפולה קבועה חדשה במקום הנוכחית בחלק מגרסאות הצ'ארג'ר וה-300C, עם דיפרנציאל מרכזי אקטיבי ויכולת ניתוק מוחלטת של ההנעה לגלגלים הקדמיים כאשר אין צורך בהם, כדי למנוע בלאי. יש גם מערכת בקרת שיוט אקטיבית מבוססת אינפרא-אדום, חיבור אלחוטי לאינטרנט בתוך הרכב (כולל ערכה הניתנת להתקנה במכוניות קיימות, כבר מהשנה), ממשק הפעלה מתקדם הכולל פיקוד קולי ועוד.