הונדה עומדת להשיק מותג-צעירים חדש, מקביל לסאיון של טויוטה, אבל לא בארה"ב אלא בסין. חברת גואנגז'ו-הונדה, שיתוף פעולה בין הונדה ליצרנית הסינית Gouangzhou, מציגה הצעד הראשון לקראת המותג החדש בתערוכת Auto China הנערכת בימים אלו בבייג'ין. המותג החדש מכונה – בינתיים – "לי ניאן", אם כי לא בטוח כי זה השם בו יעשה שימוש בסופו של דבר כאשר המכוניות יחלו להמכר ב-2010. המכונית המוצגת בבייג'ין, רכב-פנאי קטן על בסיס הג'ז, לא קיבלה שם דגם משל עצמה ומוצגת תחת כינוי המותג, לי ניאן – אבל מיועדת להיות הדגם הראשון של המותג החדש. לעיצוב אחראי סטודיו מקומי והדגם תוכנן ספציפית לצרכי הקהל הסיני, אם כי לא מן הנמנע שישווק גם במדינות אחרות במזרח. גואנגז'ו מייצרת כיום מספר דגמי הונדה, רובם לשוק הסיני המקומי הענק הגדל בקצב מהיר.