מנסורי הגרמנייה מתמחה בשיפור והתאמה אישית של אקזוטיקה דוגמת אסטון-מרטין, בנטלי ורולס-רויס – נישה בה הפכה זה מכבר לשם דבר. עתה, אולי בכדי לעלות מדרגה או להראות יכולות בתחומים נוספים, היא פונה לטפל בשפיץ האקזוטיקה האיטלקייה הספורטיבית: פרארי. נשואת השדרוג הנה ה-599 GTB Fiorano שמסתבר שעדיין יש מה לשפר ולשנות בה. במנסורי, יש להודות, ^נתנו עבודה^ ונכנסו לקרביים העמוקים ביותר במסגרת הליך השיפור שלהם, ולא הסתפקו בעוד עור וצביעה שונה. המכונית החדשה נקראת עתה מנסורי Stallone, וכן, יש כנראה קשר לסילבסטר, שכן אנשי החברה מזכירים פה ושם את המונח ^סוס הרבעה איטלקי^... עיקר המאמץ הושקע בהחלפת כל שניתן במרכב או במקומות אחרים בחלקים מייצור עצמי העשויים קרבון קלים ביותר (אך יקרים רצח...) – כולל חלקי קרבון מקוריים שה-599 מתאפיינת בהם. על-פי מה שהתמונות חושפות, נעשתה עבודה מרשימה והכוללת באמת כמעט כל מה שניתן היה להחליף – החל בפאנלים זעירים בתוך המכונית, עבור בחלקי מרכב וכלה ביחידת הספויילר האחורית התחתונה הכוללת את יציאת המפלט. כל חיפוי החלק התחתון הוחלף ותוכנן מחדש ומתיימר להעניק ל'סטלון' דבקות משופרת עוד יותר בקרקע, ככל שהמהירות עולה. במנסורי טוענים לשיטת עיבוד מיוחדת של הקרבון ההופכת את פניו לחלקים במיוחד, מה שמקטין את התנגדות החיכוך לאוויר. בחברה לא מספרים כמה חסכה הדיאטה אותה העבירו את ה-599 במשקל, אך אין ספק שלא מעט הוסר מה-1,690 ק^ג המקוריים הלא ממש צנועים. החישוקים (מייצור עצמי), למשל, שוקלים עתה 13 ק^ג ליחידה (הקדמיים – 20^ – קצת פחות, האחוריים – 21^ – קצת יותר) ולטענת אנשי הסדנה תורמים למשקל מוקפץ נמוך יותר (המשקל שמעבר למתלה, המשפיע על פעולת המתלה). כתוצאה מכך מבטיחים שם אחיזה טובה יותר, שיפור בתאוצה ובבלימה. אנשי מנסורי לא בחלו גם התערבות בקודש הקודשים ופתחו מנוע, ולעשות את זה ליצירת מופת כמו מנוע פרארי, דורש עזות מצח וכיסוי מקצועי ראוי. נראה כי במנסורי לא פחדו מפרק זה והטיפול העדין אך מקיף ב-V12 היפהפה הזה מניב תוצאות. עיקר הטיפול הוא בהוספת מגדש-על והחלפת מערכת היניקה והמסננים. עוד טופל מחשב ניהול המנוע והתוצאה מניבה עתה עוד 100 סוסים ל-620 שהגיעו מפרארי. המפלט הוחלף אף הוא ויוצר בעבודת יד מוקפדת מפלדה איכותית. התוצאה אמורה לא רק לעזור למכלול השיפורים במנוע אלא גם לשפר עוד יותר את הצליל הנפלט מאחורי המכונית. כתוצאה מכל אלו טוענים במנסורי כמובן גם לתמורה ראויה; זו תגיע בזכות האצה משופרת מ-0-100 קמ^ש – 3.5 במקום 3.7 שניות – ושיפור המהירות המרבית בכ-10 קמ^ש, העומדת עתה על 340 קמ^ש מאוד מרשימים. כמובן שגם הקוסמטיקה לא הוזנחה והפנים קיבל עיצוב כל-חדש עם לוגואים מוטבעים מתאימים ומעור שמתיימר להיות משובח אף מזה בו השתמשו אנשי פרארי ב-599 ה^סדרתית^. הכל כמובן בעבודת יד, על-פי דרישות הלקוח שמעורב בכל הליכי בחירת החומרים וההתאמה האישית של מכוניתו. כסף? על זה לא מדברים במנסורי, לבטח שלא בשלב כה מוקדם של היכרות...