בפיז'ו מציינים בסיפוק את ייצור ה-207 המיליון, מאז הושקה מחליפת ה-206 – בדיוק לפני שנתיים, באפריל 2006. מאז הושקה בגרסאות 5 או 3 דלתות הצטרפו שתי תצורות מרכב נוספות להיצע – קונברטיבל וסטיישן (SW) כמו גם אי-אלו גרסאות ספורטיביות. בשנה האחרונה לבדה נמכרו חצי מיליון 207 חדשות המיוצרות בשלושה מפעלים ברחבי אירופה: בצרפת, סלובקיה וספרד. התפוקה היומית של שלושת מפעלים אלו עומדת על כ-2,500 יחידות! ההצלחה של ה-207 – הנחשבת כמובילת השוק במדינות רבות – ראויה להערכה מיוחדת שכן בסגמנט שלה צפוף מאוד, עם כ-70 דגמים שונים בקירוב, המתחרים על אותו קהל יעד. נקודה מעניינת שאצלנו נשמעת קצת תלושה, אבל טוב לגלות שהיא עדיין חשובה ומשפיעה טמונה בספורט המוטורי; בפיז'ו – יחד עם עיתונאים מובילים ואנליסטים למיניהם – מציינים בסיפוק את הנוכחות וההצלחות של ה-207 על מסלולי המרוצים, גם אם ברובם מיועדים לדגם זה בלבד, יחוד עם הצלחת ה-908HDi במרוצי הלה-מאן; לטענת אותם גורמים יש קשר הדוק בין הספורט המוטורי להצלחת הדגם.