הרכישה המתוקשרת מאוד של יגואר ולנד-רובר על ידי טאטא ההודית מעוררת באופן טבעי גלי התעניינות לגבי עתיד המותגים בארץ, אך לפחות כרגע, כל הצדדים מדברים על שמירה על המצב הקיים. "בימים האחרונים," מספר אבנר קז, מנהל הפיתוח העסקי של חברת 'מאיר' (יבואנית יגואר), "היה כאן נציג של יגואר שהסביר לנו שמעבר לכך שהם יודעים שטאטא סגרו את הסיפור עם פורד יש עוד הרבה פרטים שנמצאים בדיון". לדעתו החתימות הסופיות על כל הפרטים יתרחשו רק בעוד כמה חודשים, אולי באוגוסט. מכל מקום, מה שהוא הסביר לנו זה שיגואר תמשיך לפעול בצורה אוטונומית ולא צפוי להיות שם שום שינוי בהתנהלות מול היבואנים".
דני עיני, ראש חברת 'המזרח' (יבואנית לנד-רובר) מסתכל על הדברים באופן מעט שונה. "כרגע לנד-רובר מצהירים שלא יהיה שינוי. בכל מקרה, לאור הניסיון שלנו, כשאני מסתכל בראיה לאחור הרי כשב.מ.וו נטלו את לנד-רובר לקח להם שש שנים להבין מה קורה ולהתחיל לשנות. זה גם מה שקרה לפורד ומן הסתם זה מה שיקרה לטאטא. לכן, בשלבים הראשונים בוודאי שלא נרגיש כאן שינוי. בניגוד לב.מ.וו שרצו לרכז את העניינים אצלם, טאטא - כמו פורד לפניה - רוצה לתת ללנד-רובר לעבוד באופן עצמאי. בימים האחרונים בקרו אותנו אנשי לנד-רובר והם מרוצים מכך שהעסקה נחתמה עם טאטא שהיא יצרנית רכב ולא איזה גוף פיננסי. טאטא רוצה לגדול בענף הרכב ולהשתמש בבריטים כבסיס לטכנולוגיה. ההרגשה שלנו ב'מזרח' היא טובה כי טאטא יכולה להביא תנופה. אנחנו גם עומדים בקרוב לבצע כמה השקעות גדולות במותג כמו פתיחת אולם תצוגה חדש, ולא היינו עושים זאת לולא הרגשנו ביטחון".
כמו שדיווחנו בעבר גם אחד ממנהלי היצרן ההודי שממונה על האזור שלנו, סנדרם רגונטאן, הבטיח לנו ימים ספורים לפני חתימת ההסכם שלא יחולו שינויים בשוק הישראלי. "אנחנו רוצים שהעסק ינוהל כמו היום. אנחנו נהיה הבעלים אבל העסק ינוהל מאירופה ואנחנו לא מתכוונים לקחת סוכנויות ולשנות יבואנים".