הזירו X של חברת זירו (Zero) הוא אופנוע שטח אמיתי. כמאמר אותה פרסומת ישנה, אפשר לרוץ איתו, לקפוץ איתו... אלא שהוא חשמלי, לגמרי, מה שאומר שאפשר להשתעשע איתו בשקט מופתי, בלי להעיר את החמציצים, בעלות אפסית ובלי לזהם את הסביבה. לא את הסביבה הקרובה, על כל פנים. וכל זה מוצע למכירה, ממש עכשיו, והחברה שמייצרת אותו מוכרת את כל התפוקה שלה בלי בעיות, למרות שהמחיר לצרכן איננו גרושים במונחים אמריקניים, 7,500$. המנוע החשמלי מספק תפוקה של 23 כ^ס, כאשר כאופציה ניתן לבחור בגרסה מחוזקת עם תוספת של 10% להספק. יחידת המצברים כוללת 168 יחידות ליתיום-איון קטנות, וטווח הנסיעה הוא 40 מייל – לא מספיק לטיולי-שטח, אבל בהחלט מספיק כדי להשתעשע כדבעי במסלול מוטוקרוס או אתר-דיונות אם מביאים לשם את האופנוע על נגרר או בארגז של טנדר. יש לציין כי הנתונים והממדים מציבים את הזירו X פחות-או-יותר מול אופנועי שטח עממיים למתחילים, שהם זולים ממנו בהרבה: אופנועי מוטוקרוס מקצועיים 4-פעימות 250 סמ^ק (או 2-פעימות 125 סמ^ק) הם גדולים יותר, וחזקים משמעותית. היצרן לא הסתפק בסתם הנעה חשמלית: האופנוע כולו תוכנן מאפס סביב יחידת הכוח החשמלית במקום הפתרון הקל של שימוש בבסיס קיים. השילדה תוכננה סביב יחידת-הכוח הקומפקטית, לשילוב אופטימלי של קשיחות ומשקל נמוך תוך שימוש באלומיניום תעופתי, ומשקלה כ-8 ק^ג בלבד! האופנוע כולו, כולל יחידת המצברים שוקל רק 63.5 ק^ג. לשם השוואה, אופנועי שטח מקבילים כמו הונדה CRF230 או ימאהה TT-R230 שוקלים 107-108 ק^ג (אם כי מחירם פחות ממחצית...). היתרון של משקל נמוך ברכיבת שטח הוא אדיר, בודאי ובודאי עבור רוכבים מתחילים. השיווק בפועל החל בשבועות האחרונים, ופנקס ההזמנות מלא. ככה זה כאשר החברה נמצאת בקליפורניה, שם נמצא ריכוז אוכלוסיה בעלת המודעות הגבוהה בעולם לאיכות הסביבה, כנראה – והריכוז הגבוה בעולם של חובבי אופנועי שטח. יש לציין, אגב, כי עלות התפעול של הכלי היא פחות מסנא אחד למייל, לדברי היצרן!