במשרדי הונדה החיוכים, כנראה, רחבים במיוחד היום – ולא בגלל מתיחה מוצלחת לכבוד הראשון באפריל. מכירות החברה ברבעון הראשון רושמות שיאים חדשים עם מסירות של כ-4,500 כלי רכב בשלושת החודשים הראשונים של השנה. מישהו שם כנראה עושה משהו נכון, כי גם 2007, כזכור, היתה שנת שיא למותג בישראל עם מסירות שיותר מהכפילו את עצמן לעומת 2006. למען האמת, בשלושת החודשים הראשונים של 2008 מסרה הונדה מספר דומה של מכוניות לזה שמסרה בכל 2006! הדגם הנמכר ביותר של החברה ממשיך להיות הסיווק סדאן, אולם גם דגם ההאצ'בק זכה לעדנה מסוימת בזכות מבצע מכירות אגרסיבי לדגמי 2007.