היבואנים החדשים של קיה לא מתכוונים לנוח. אחרי שפתחו בשיווק המותג ובימים אלה התחילו להביא את הספורטאז', הם ממתינים לתוספת החשובה ביותר מבחינתם בהיצע. מדובר בסיד הקומפקטית, האחות לפלטפורמה של היונדאי I30 אשר מיוצרת בסלובקיה. היבואן הקודם לא הצליח להביאה בגלל בעיית מחיר ואולם נראה שבקיה משפרים עמדות. הכוונה היא להתחרות ראש בראש מול ה-I30 של יונדאי עם מחיר שיעמיד את המכונית בקבוצה שתיים לחישוב שווי ערך. בקיה מתכוונים להביא את המכונית עם שש כריות אוויר ובקרת יציבות תקנית בכל הדגמים. לפחות כרגע נראה שהיבואן יתמקד בגרסת ה-1.6 ליטר (שתי רמות גימור) ואולם בהמשך הוא עשוי להביא גרסאות נוספות. כידוע, מוצעת הסיד גם בגרסת שלוש דלתות ספורטיבית וגם כסטיישן אופנתית. שיווק הסיד יחל לקראת חודש יוני. אגב, בניגוד ליונדאי, קיה עדיין מציעה משפחתית במבנה סדן, הסראטו, בתקינה אירופאית. אבל כרגע מחירה לא תחרותי מספיק. מצד שני ברור שהמאמץ השיווקי של אנשי יונדאי וסובארו כדי לקדם את מכוניות חמש הדלתות שלהם יסייע גם לקיה. קיה לא מסתפקת בזאת והחלה לאחרונה לבדוק את כדאיות ייבוא הפיקנטו. רי-מוטורס הביאו מכונית ראשונה כזו כדי לבחון את תגובות קהל היעד. ההערכה שמחיר מכונית כזו צריך לעמוד סביב ה-85,000 שקלים וברי-מוטורס מעוניינים לדעת האם יהיה לה ביקוש. כדאי לזכור שבארץ הביקוש למכוניות מיני קטן ביותר, בין היתר בגלל פער מחיר שאינו גדול לעומת סופרמיני זולות כמו הגטס.