TAC, יצרנית רכב ברזיליאנית קטנה, תכננה להתחיל ולשווק את הסטארק (Stark) שלה כבר ב-2007. ייצור המכוניות בברזיל קפץ לאחרונה ב-30% – בעיות של עשירים – אך מבחינת TAC היו אלו צרות של ממש, שכן הספקים השונים לא הצליחו לעמוד במועדי האספקה המובטחים. מסיבה זו יחל שיווקו של רכב שטח קומפקטי מעניין זה רק לקראת 2009 ובכך הפסידה החברה את הכבוד להיות הראשונה לשווק את רכב השטח הראשון בעולם המוזן הן על-ידי אתנול והן על-ידי דלק רגיל, למיצובישי פאג'רו TR4 (שאינו משווק אצלנו, אם תהיתם). הסטארק ביצע את הופעתו הפומבית הראשונה כקונספט ב-2006 כבר בממדים הסופיים: 408 ס^מ אורך, 191 ס^מ רוחב ו-183 ס^מ גובה. עם מרווח גחון של 23 ס^מ, בסיס גלגלים של 254 ס^מ, וסרחי עודף קצרצרים המספקים זויות מרכב מעולות (45 ו-48 מעלות לגישה ונטישה), מדובר בכלי-שטח של ממש עם עבירות שאמורה להיות מעולה. המנוע הוא מבית פולקסווגן: 1.8 ליטר שמציע 103 כוח-סוס אם הדלק הוא בנזין או 106 כוח-סוס כאשר הוא שותה אתנול. הספקים אלו נראים מבטיחים גם בהתחשב במשקל העצמי הקליל-יחסית בן ה-1,300 ק^ג. זה האחרון מושג בין היתר בשל העובדה שהמכונית עשויה מרכב פלסטיק וחומרים מרוכבים היושב על שלדת צינורות. ארבעת המתלים הם מסוג עצמות עצה כפולות והכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות גיר ידני בן 5 מהירויות ותיבת העברה עם שני יחסים. ה-TAC סטארק ישווק תחילה בברזיל, באמצעות חמש סוכנויות כאשר ב-2012 מתוכנן השיווק גם לארה^ב ואירופה יחד עם העלאת הייצור לכדי 1,200 יחידות בשנה. המחירים הצפויים יעמדו על כ-28,000 דולר, לא ממש גרושים בהתחשב בכך שבמחיר זה אפשר לקנות בארה^ב ג'יפ רנגלר קצר בגרסת רוביקון האולטרא-קשוחה, או רנגלר אנלימיטד (4 דלתות) ברמת אבזור גבוהה מאד.