לצד אחת מכוכבות התערוכה – ה-GT-R הכה-מצופה, ערכה ניסאן השקה אירופאית גם למוראנו המחודש שלה, אליו כבר התוודעתם לפני כארבעה חודשים ולמכונית התצוגה פיבו-2. על ה-GT-R כבר קראתם כאן בעבר; נזכיר רק כי המדובר בנשק המפחיד ביותר עבור הפורשה 911, ואל הלהיט הגרמני הנצחי בדיוק מכוונים אנשי ניסאן עם החיה הזו. ה-GT-R – אחת המכוניות היותר מסקרנות שהוצגה בשנה שעברה – מושקת רשמית עבור השוק האירופאי המקומי בז'נבה. עד כה שווקה ביפן בלבד. המחיר ההתחלתי האטרקטיבי – 75,000 יורו – היה הנעלם היותר מסקרן סביב להשקתה; רק לשם השוואה: 911 קאררה "בסיסית" מתחילה בכ-82,000 יורו. עבור הטורבו תידרשו כבר להשאיר למעלה מ-140,000 יורו בסוכנות. עם ביצועים מוצהרים של פחות מ-4.0 שניות לתאוצה מ-0-100 קמ"ש, למעלה מ-300 קמ"ש מרביים ו-480 סוסים במנוע, לפחות על הנייר מדובר ביריב שלא בכדי נחשב לחדשה הלוהטת ומסקרנת ביותר באגף הספורטיביות באירופה. השיווק מתחיל עכשיו באירופה. גם את המוראנו המעודכן כבר הכרנו בעת חשיפתו לקראת תערוכת לוס-אנג'לס האחרונה; מנוע ה-V6 3.5 ל' שודרג ומציע עתה 265 כוח-סוס (במקום 234). תיבת ההילוכים האוטומטית-רציפה, הנקראת כאן Xtronic-CVT, שופרה והותאמה מחדש בכדי לעבוד חלק יותר ולמזער חיכוכים והפסדי כוח. בניסאן מבטיחים בעקבות אלו "ניצולת יעילה יותר של צריכת הדלק". המוראנו המעודכן ישווק באירופה החל מאוקטובר השנה. מכוניות מוזרות – אם לא ביזאריות – כמו הקונספט פיבו 2 מככבות בדרך כלל בתערוכות ביפן, חובבת השגעונות על גלגלים. הצגת הקונספט המהפכני לעיר באירופה, מלמדת כי גם הקהל השמרני המקומי בשל, לדעת ניסאן, ללהכיר פתרונות ראדיקאליים ומגוונים לבעיות העומס האדירות ההולכות ומחריפות בערי אירופה. להזכירכם, מדובר ברכב לשושה המונע באמצעות 4 מנועים חשמליים כאשר בסעיף זיהום האויר רשום "0". הפיבו 2 מטה עצמו בפניות, יכול לנוע לכל כיוון הודות לאפשרות לסובב כל גלגל ב-360 מעלות. תא הנוסעים מסתובב אוטומטית לכיוון הנסיעה.