בדרך כלל אנחנו לא נוטים להתעסק עם תחום המשאיות הקלות, אך המקרה של איסוזו סומו החדשה בכל זאת שונה. לא רק בגלל שהמשאית החדשה שמשיק היבואן - UTI - מחליפה את המשאית הנמכרת ביותר בארץ, זו שמובילה כבר שבע שנים את הפלח שלה. היא גם מביאה כמה חידושים ברוכים - חלקם בזכות יוזמה של היבואן. הסומו 2008, אינה שיפור של הדגם היוצא (שמקורו בכלי שהוצג ב-95'), אלא דגם חדש לגמרי. זו המשאית הראשונה בתחום עם אבזור בטיחותי שבמכוניות פרטיות כבר מזמן הפך בסיסי. לסומו מספיקות שתי כריות אוויר כדי לעשות היסטוריה מקומית והיא מוסיפה על כך מצלמה לנסיעה לאחור. המצלמה - כמו מערכת הניווט (שתיהן משתמשות באותו צג מגע), מערכת השמע והדיבורית (bluetooth) - מותקנות על-ידי היבואן בארץ, אך מוצעות כציוד תקני ללא תוספת תשלום. בקרת שיוט ומחשב דרך הם עוד פרטים נדירים בתחום הקל-בינוני של המשאיות בהם מצוידת הסומו. הסומו החדשה תוצע גם עם תיבת הניסטרוניק - תיבה רובוטית ייחודית של איסוזו שפועלת באופן שונה מהתיבות הרובוטיות הרגילות ומציעה העברות רכות ומהירות יותר, ומונעת דרדור בעצירות. דורון ליאור, מנכ^ל UTI, צופה שעם הסומו החדשה יעלו מכירות איסוזו מ-693 יחידות ב-2007 לכ-850 ב-2008. הוא גם מספר שהסומו החדשה תשמש בסיס לחדירה של איסוזו לתחומים כבדים יותר של שוק המשאיות. ^אני מעריך שתוך כמה שנים נוכל להציע מבחר גדול יותר ולהיכנס לכל תחומי המשאיות^. וכאשר איום כזה בא מהמותג שמוביל את השוק זה בהחלט מעניין. מחירי הסומו החדשה יחל בכ-184,000 שקלים.