לפני חודש בדיוק קיבלנו טיזר ראשון ממרצדס אודות מתיחת-הפנים של ה-SL. לאחר מכן הגיע שלב הדלפת התמונות – ועכשיו יש פרסום רשמי, אם כי עדיין לא מלא לגמרי (אין התיחסות לגרסאות AMG, למשל). את החידושים העיצוביים כבר ראינו קודם – עכשיו יש שפע של צילומי-פנים מפורטים, אשר מראים לא רק את המראה המעודכן של תא הנוסעים אלא גם את מערכת המיזוג AIRSCARF – ^צעיף אוויר^ – המובנה במושבים. מערכת זו הופיעה לראשונה ב-SLK ב-2004, והיא מיועדת לספק חימום לאזור הצוואר והראש של נוסעים גם כאשר הגג פתוח ובמהירויות גבוהות. המערכת שופרה לעומת ה-SLK וכוללת את כל האלמנטים – כולל גופי חימום ומאווררים – בתוך המושבים עצמם, כפי שניתן לראות בתמונת המושבים במבט מאחור. בצד המכני, כבר סיפרנו לכם על עדכון היצע המנועים עם הוספת ה-SL 280 (מנוע V6 בנפח 3.0 ל', 231 כ^ס), ועל ה-SL 63 AMG שמחליפה את ה-SL 55. ובכן עכשיו אנו יכולים להוסיף כי מנוע ה-3.5 ל' של ה-SL 350 עודכן והספקו הועלה מ-272 ל-316 כ^ס. יחד עם זאת, צריכת הדלק שופרה במקצת לעומת המנוע הקודם. תיבת ההילוכים 7G-טרוניק שופרה וכוללת עכשיו פונקציה של דבל-קלאץ' וגז-ביניים בעת הורדות הילוכים בתפעול ידני. במנועי ה-SL500 וה-SL600 לא חלו שינויים מבחינת תפוקת הכוח, אך גם כאן שופרה צריכת הדלק קלות. מערכת ההיגוי החדשה Direct Steer ממשיכה את הקו של ה-SLK מתוחת-הפנים וה-CLC החדשה, עם יחס מסירה משתנה בהתאם להפניית ההגה בנוסף לתגבור משתנה תלוי-מהירות. בתחום מערכות העזר אנו פוגשים את הפנסים האינטליגנטיים רבי-המצבים שכבר הכרנו בדגמי מרצדס אחרים, ואשר מוצעים כאן כאופציה. ה-SL תוצג בתערוכת ז'נבה והשיווק באירופה יתחיל כבר באפריל.