סדנת Hartge הגרמנייה מציעה את ה'האנטר' - גרסת השטח שלה ל-X3 של ב.מ.וו. הסדנה, המוכרת בעיקר בהוספות הסוסים והקמ^שים למכוניות ב.מ.וו לטובת חריכת האספלט, יורדת לראשונה לשטח של ממש. המדובר בחבילת שיפורים ומיגונים המתיימרת להפוך את ה-SUV הספורטיבי לכביש, המצטיין בעיקר באוטובנים המהירים של גרמניה או בכבישי האלפים המפותלים, לחיית שטח; המתלים מרימים את המרכב משמעותית ביחס למקור ומאפשרים מרווח גחון מינימאלי בן 23 ס^מ. הרמת המרכב משפרת גם את זוויות הגישה אשר מתהדרת עתה בנתון של 31 מעלות (במקום 24; לא נמסרה זווית הנטישה) ואת כושר צליחת המים (50 ס^מ). לכל אורך הגחון הותקן מיגון מפלדה. יחס ההעברה הסופי קוצר לטובת ^זחילה טכנית^ והצמיגים הסטנדרטיים הוחלפו בגומי קרבי ומחוספס במידה 255/55-18 שעדיין מספיק טוב למהירויות של עד 210 קמ^ש. שני הדיפרנציאלים מצוידים בנעילות אוטומטיות התורמות את שלהן לטובת כושר העבירות של ה-X3 הקרבי. כמובן שגם הספק המנועים טופל וגרסת הדיזל (3.0 ליטר) צ'ופרה ב-35 סוסים רעננים נוספים (לכדי 253 כוח-סוס כאן) כאשר לנדרשים לעוד כוח מוצעת גרסה בה הספק המנוע הועלה לכדי 335 כוח-סוס (3.0 ליטר דיזל! יותר מ-110 כוח-סוס לליטר נפח). גם עיצוב הפנים נתון לרצון וגחמות הלקוח ומציע החל בריפודי מושבים מיוחדים הניתנים לשטיפה ועד למילה האחרונה במערכות ניווט. כמה? 60,000 יורו וצפונה, באירופה.