הטנדר העתידני הזה, 'דנאלי XT', יוצג על-ידי GMC בתערוכת שיקאגו, הנפתחת לעיתונות מחר. הבסיס המכני מגיע מהולדן האוסטרלית, שפלטפורמת ההנעה האחורית שלה מתחילה לטפטף לצפון-אמריקה ומיועדת לשמש מגוון דגמים של ג'נרל-מוטורס, החל מהפונטיאק G8 שיוצא לשוק כבר השנה. באוסטרליה, כמובן, הרעיון של טנדר המבוסס על מכונית נוסעים – Ute באוסטרלית מדוברת – פופולרי מאד, וההשראה ל-GMC-קונספט המופיע כאן מגיעה מההולדן Crewman גדל-הממדים, שגם הוא בעל ארבע דלתות. כמובן שלא רק העיצוב עתידני: גם מערכת ההנעה מתקדמת – ומציעה, מיותר אולי לציין, אחריות סביבתית. מנוע ה-V8 סמול-בלוק של GM הוגדל לנפח 4.9 ל', הותאם לעבודה על בנזין רגיל או תערובת אתנול (E85), וזכה להזרקה ישירה, טכנולוגיה ש-GM משתעשעת איתה לאחרונה עם מנוע ה-3.6 ל' V6 העדכני שלה. עוד מיושמת כאן מערכת ניתוק הצילינדרים שמאפשרת למנוע לפעול גם על 6 או 4 צילינדרים, לחסכון נוסף בדלק. אחרי כל זה, התפוקה הכללית היא 326 כ^ס, נתון לא מרשים במיוחד ולא רחוק ממה שמציע מנוע ה-V6 המוזכר לעיל. מצד שני, מנועי V8 אמריקניים בדרך כלל אינם בענין של הספק גבוה. פרט לכך נזכיר עוד כי כמו המקור האוסטרלי, גם הדנאלי XT מצוייד בהנעה אחורית (אם כי באוסטרליה קיימת גרסת 4x4 של הקרומן) ובמיתלים נפרדים לכל ארבעת הגלגלים.