בשמיעה ראשונה, המילה 'נאגארי' נשמעת יפנית לחלוטין, והרושם הוא כי מדובר בעוד אחד מאותם קונספטים של מאזדה ששואבים את השראתם מ"נאגארה", זרימה ותנועה בטבע. אבל לא: נאגארי היא מילה בשפת האבוריג'ינים מאוסטרליה דווקא, ומשמעותה היא... "זורם", באמת. יהיה מענין לבדוק אם ליפנית ואבוריג'ינית יש מקור משותף... ואולי בכל זאת מאזדה מעורבת בסיפור?? ובכן המכונית שאתם רואים קורמת עור ופיברגלס במעבדת ההי-טק של חברת בולוול היא נסיון להחזיר עטרה אוסטרלית ליושנה, פחות או יותר. שלושת האחים בולוול (Bolwell) ייצרו בשנות ה-60 ותחילת שנות ה-70 מכוניות ספורט לשוק האוסטרלי המקומי, תחילה כמכוניות-קיט ובהמשך כמוצר מוגמר. נאגארי היה שמה של אחת המכוניות הללו, הראשונה של החברה שיוצרה כמכונית שלמה והמוכרת ביותר. כדי למנוע אי הבנה, אנחנו מדברים על ייצור כולל של 140 מכוניות... האחים בולוול נטשו את תעשיית הרכב בשנות ה-70 ועברו לעסוק בפיברגלס באופן תעשייתי, אבל עכשיו הוקמה חברת בולוול חדשה על-ידי אחד מהם, קמפבל בולוול, ובכוונתו להעלות את השם נאגארי מהאוב עם מכונית-ספורט חדשה אשר תוצג בתערוכת מלבורן בחודש פברואר הקרוב. את ההנעה יספק מנוע V6 בנפח 3.0 ל' בעל מגדש-על, שמקורו בטויוטה; מנוע מסוג זה קיים בדגם טויוטה שרירי המשווק באוסטרליה, אוריון TRD. המכונית תשקול פחות מ-900 ק"ג וזה יספיק כדי להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. לפי ההודעה לעיתונות, הכוונה היא לייצר מכונית שתתאים לשימוש יומיומי שלא תוגבל למסלולים בסופי שבוע, ובהתאם לכך תצויד במיתלים רכים וארוכי-מהלך. תא הנוסעים יהיה מרווח ופרקטי ויציע ישיבה נוחה לנהגים עד גובה 1.95.