בסוף השבוע האחרון פרסם ארגון NCAP האירופי תוצאות מבחני ריסוק של עוד שתי מכוניות, שתיהן מקטגוריית סופרמיני – ושתיהן עם ציון ריסוק כולל של 5 כוכבים. המיני החדשה שיפרה בכוכב אחד את התוצאה של קודמתה, אך קשה להתעלם מהעובדה כי השיגה את חמשת הכוכבים רק בזכות נקודות-הבונוס הנדיבות שהוענקו לה עבור תזכורת חגורות בטיחות. בריסוק הקדמי השיגה המיני 13 מ-16 נקודות אפשריות, ובריסוק צד – 16 מ-18. בשני המקרים מדובר בשיפור של ממש לעומת המיני הקודמת, שהשיגה 10 ו-14 נקודות בהתאמה – אך עדיין סיכום הניקוד הנוכחי מעניק (בזכות עיגול למעלה) 30 נקודות, לא מספיק ל-5 כוכבים. אלא ש-3 נקודות בונוס כאמור בשל תזכורות חכמות לחגורות בטיחות העלו את הציון ל-33 הנקודות הנדרשות לקבלת חמישה כוכבים. בהגנה על ילדים קיבלה המיני 3 כוכבים, ובהגנה על הולכי רגל – 2 כוכבים. הפיז'ו 207CC הצטרפה לאחותה הסגורה כאשר השיגה גם היא ציון ריסוק של 5 כוכבים. היא אמנם זכתה לשתי נקודות יותר בריסוק הצד, עם מלוא 18 הנקודות האפשריות, אך גם זה לא היה עוזר לה לקבל 5 כוכבים אלמלא קיבלה 2 נקודות בונוס עבור תזכורת חגורות בטיחות, וכך הגיעה גם היא ל-33 נקודות כלליות ול-5 כוכבים. ה-207CC (שנבחנה עם גג פתוח, כפי שניתן לראות בתצלום משמאל) לא קיבלה ציון הגנה על ילדים שכן המושב האחורי הצפוף שלה לא אפשרה התקנת מושבי ילדים תקניים כאשר המושבים הקדמיים הותאמו עבור "נוסע בממדים ממוצעים". בהגנה על הולכי רגל קיבלה 2 כוכבים, אחד פחות מה-207 הרגילה. ולסיום, הנהלת NCAP הודיעה על שדרוג מהותי – הן חזותי והן תוכני – לאתר הארגון ולאופן מסירת התכנים לציבור. הפרטים המלאים יימסרו עם השקת האתר החדש, ב-8 במאי.