אודי מציגה בתערוכת שנגחאי דגם קונספט עם שם ארוך במיוחד – קרוס קופה קוואטרו, שאמור לרמוז, ככל הנראה, על עיצובו העתידי של ה-Q5 (שיוצג בתערוכת פרנקפורט בספטמבר). מדובר באח קטן ל-Q7, אשר חולק פלטפורמה עם הפולקסווגן טיגואן כאשר שניהם אמורים להתחרות בקטגוריה של הב.מ.וו X3 ודומיו. דגם הקונספט קטן ממתחריו, עם מידות דומות ל-A3 ספורטבק – אורך של 438 ס^מ (קצר מ-X3 ב-19 ס^מ), גובהו 160 ס^מ (7 ס^מ פחות מ-X3) ורוחבו 182 ס^מ רק 3 ס^מ פחות מהמתחרה הישיר. העיצוב משלב בין רכב שטח למכונית קופה ארבע דלתות והתוצאה, לפחות לדעתנו, מעט מוזרה, מצד שני הגיוני שבמעבר לדגם סדרתי יעבור הדגם שינויים. כדגם תצוגה שמכבד את עצמו, מצויד הקרוס קופה בחישוקי ^20 עם צמיגי 245/45, גג שמש מגודל ופנסי לד מלפנים ומאחור. בפנים תמצאו מושבים מרשימים ונפרדים לארבעה נוסעים (כולל הנהג) בעור חום – מה שמצטייר כצבע המחמד של מעצבי הפנים בעולם הרכב בשנים האחרונות, מסך מגע, מערכת ה-MMI המוכרת של אודי ועוד. על ההנעה הכפולה אחראי מנוע דיזל 2.0 ל' המספק 204 כ^ס ומשודך לתיבת S-טרוניק (DSG בלשון אודי) ולפי אודי צריכת דלק הממוצעת עומדת על 17 ק^מ לליטר. לעזרת הצד הדינאמי הותקנו בולמי-זעזועים אדפטיביים כמו באודי TT החדשה ועל הבלימה אחראיים בלמים קרמיים, שלפי אודי נהנים מאורך חיים ארוך במיוחד שיכול להגיע עד 300 אלף ק^מ, ןחוסכים כ-20 ק^ג בארבעת הגלגלים יחדיו בהשוואה למערכת בלימה רגילה – משמעותי במיוחד מכיוון שמדובר במשקל בלתי-מוקפץ, המשפיע על ההתנהגות.