לא לקח לסובארו הרבה זמן להבין שיש להם בעיה עיצובית עם ה-B9 טריבקה (ואם נרצה להיות מרושעים, מן הראוי לומר ^גם עם הטריבקה^). כשנתיים אחרי השקת הדגם בתערוכת דטרויט 2005 וזמן קצר אחרי הגעתו לישראל מקבל רכב הפנאי הרך חרטום חדש, הרבה יותר נעים ומוצלח מהמקור השנוי במחלוקת. יחד עם העיצוב המעודכן מגיע גם מנוע בוקסר 6 ציל' בנפח מוגדל, 3.6 לעומת 3.0 ל'. יחד עם הגדלת הנפח מגיע תזמון שסתומים משתנה גם לשסתומי הפליטה – במנוע היוצא רק שסתומי היניקה קיבלו את הפינוק הזה. ההספק אמנם לא עלה באופן דרמטי, מ-245 כ^ס (בגרסה האמריקנית) ל-256, אבל המומנט גדל מ-29.8 ל-34.2 קג^מ (באותו סל^ד מאכזב קלות, 4,400). תיבת ה-5 הילוכים האוטומטית שופרה אף היא ואמורה לספק תגובות מהירות יותר, והחלפות חלקות יותר. יש לציין כי למרות הגדלת הנפח, יחידת המנוע-תיבה החדשה שוקלת 4.4 ק^ג פחות מהקודמת. שינויים נוספים ופחות משמעותיים חלו במערך המושבים: השורה השניה ניתנת לשליטה (השכבה/הזזה) משני הצדדים, עם מנגנון משופר. התווספו ידיות אחיזה בקורה C כדי להקל את הגישה לשורה השלישית. בעיצוב הפנים לא חלו שינויים, וגם לא היה בהם צורך.