חרף ההבטחות-של-הרגע-האחרון לגשם, התייצבו כ- 50 צוותים בנקודת הזינוק לאירוע האביב של ליגת ראלי רייד, והתקבלו על ידי שמש חמימה ומזג אויר אידיאלי לניווט בשטח. האבק עדיין מועט אחרי הגשמים בתקופה האחרונה, אולם למעט מכשול בוץ אחד (שנדמה שהמארגנים טרחו והתאמצו במיוחד כדי למצוא אותו ולכלול אותו בסיפור הדרך) השבילים יבשים, הצמחיה ירוקה ועבותה ושמים כחולים משלימים רקע אידיאלי ליום ניווט בטבע. בשל תחילת עונת הטיולים, המסלול שאורכו כ- 180 ק"מ הוגבל ברובו לאזורים מעוטי מבקרים – ואכן לא היו הפרעות מיוחדות לאירוע כתוצאה מקרבה למטיילים. המארגנים חילקו את המסלול לשני מקצים (ללא הפסקה ביניהם): מנקודת הזינוק ליד לכיש יצא המקצה הראשון דרומה עד לאזור נחל שקמה, שם פנה מזרחה עד לבית מרסם, חזרה מערבה לאזור תל-מלחה ומשם דרומה ומזרחה דרך שומריה, צפונה לאמציה, דרך בית גוברין למושב סגולה ומשם חזרה ליער המלאכים. המקצה השני החל במתאר דומה לתחילת המקצה הראשון עד לבית מרסם, משם חצה המסלול צפון-מערבה ישירות לנחל אדורים וחזרה לנקודת הזינוק. רוב תוואי המסלול עבר בשבילים מאתגרים – מפותלים, מחורצים וטכניים - שבחנו הן את יכולות הניווט והן את רמת הנהיגה של הצוותים. כפי שניתן להבין, המקצים חלקו ביניהם מספר נקודות ציון זהות או קרובות, מה שדרש ערנות מיוחדת מצד הנווטים ותפעול נכון של מכשירי ה- GPS. אף כי הדבר הודגש בתדריך, לא מעט צוותים (ובמיוחד אופנוענים וטרקטורונים שלא נעזרים בנווט נפרד) טעו ובמעבר בין סיום מקצה א' לנ"צ הראשונה במקצה ב' חזרו לנקודת הזינוק במקום להמשיך ישירות לנקודות הציון של מקצה ב' - טעות שגבתה זמן יקר. בקטגוריה המקצועית אב-טיפוס T1 זכינו למחזה מצוין – קרב הענקים בין הזיבר האימתני לבית עדו רייסינג (עדו כהן ואביב ספקטור) ובין שועל השטח הצהוב מבית "פוינטר-ליוגב" של רז היימן והלל סגל. שני הצוותים נאבקו על ההובלה כל חלקו הראשון של המסלול, עד אשר תקלות טכניות הכריעו את הזירה. הזיבר התייצב למאבק כשהוא עדיין עם מנוע "צנוע" (יחסית, כן?) של טנדר שברולט סיירה סטנדרטי בנפח 5.3 ליטר (בתכנון הגדלה למנוע של קאדילק STS שמפיק לא פחות מ- 404 כ"ס...), ודרס כהרגלו את השבילים תוך שהוא עוקף את רז והלל שנעצרו בשל תקר. אולם בלמי המיצובישי הסטנדרטיים של הזיבר לא עמדו בהאצות והבלימות הרבות במסלול המהיר והטכני והתחממו עד כדי אבדן כושר בלימה, מה שדרש עצירה ארוכה כדי לקררם. כך המשיכו השניים כשהם עוקפים זה את זה ומנצלים טעויות ניווט ופנצ'רים, אולם בסופו של דבר בעיית הבלימה של עדו איפשרה לרז והלל לשמור על ההובלה תוך הפגנת נהיגה נקיה וניווט מדויק עד לסיום. בקטגוריה המקצועית T2 התחרו ארבעה צוותים. צוות אוטווויק של אלון אסולין ואיל עובדיה נטלו את ההובלה לידיהם מההתחלה, פתחו פער בטחון שהספיק להם כדי להמשיך בצורה רגועה ולהימנע מטעויות ותקלות עד לסיום – מה שלא ניתן לומר על הצוותים שמאחוריהם, שחלקם סבלו מתקלות טכניות ונאלצו לפרוש מהתחרות – בעוד שהאחרים גילו (כהרגלם) רוח ספורטיבית כשעצרו לסייע בחילוץ של מתחרים אחרים. קטגוריית הג'יפים הכללית (B) כללה הפעם שישה צוותים. הפתעת התחרות היתה צוות הפראדו האדום של טרמודן (רוני פישמן ואיל בומברג). זו להם הפעם הראשונה שהם משתתפים באירוע בסדרת ראלי-רייד (אם כי השתתפו בעבר באירועים דומים, בהצלחה רבה) ועם רכב סטנדרטי כמעט לחלוטין הצליחו להימנע מטעויות ולגבור על המתחרים האחרים בקטגוריה התחרותית שסבלו מתקלות טכניות ומטעויות ניווט. דווקא הבאגים (קטגוריית T1 2x4), שניתן היה לצפות כי יככבו במסלול זה, סבלו מבעיות שונות. הבאגי של ארז אברמוב התמודד היטב עם המסלול עד שחילוקי דיעות בין גלגל אחורי לבין סלע הותירו את הגלגל מאחור. בשל גובה הבאגי הענק ומהלך המתלה הגדול שלו, התקשה הצוות בהחלפת הגלגל והמכה החזקה הפריעה גם בהמשך. אחרי תיקון-דרך הצליחו ארז ואסף קול להמשיך בקצב טוב והם סיימו במקום הראשון בקטגוריה. הסונומה של "אוטו סרטינה" סבלה ממפשק גלגלים רחב, מה שלא איפשר נסיעה בקוליסים. אחרי הגשמים הרבים בשבועות האחרונים קטעים נרחבים במסלול היו מכוסים בצמחיה טריה, וכל יציאה מהקוליסים הביאה לאבדן אחיזה על העשביה. גם קטע הבוץ הקצר גבה מהם זמן יקר כשהרדיאטור "טבע" בבוץ דביק, שסתם את מעברי האויר וגרם להתחממות יתר של המנוע. עם זאת, הצליחו לירן סברוב ואייל אפרתי להגיע למקום השני לפני צוות "עידן הגז" שסבלו מתקלה במערכת הגז. בטרקטורונים הוביל יובל שרון בפער ניכר תוך שהוא מתחרה באופנועים שזינקו זמן מה לפניו, עד אשר תקלת ניווט גזלה ממנו זמן יקר והותירה את ההובלה לאלי אוחיון. האופנועים נהנו מהמסלול הנקי מאבק ומטיילים. אופיר ("הדוקטור") לוק שביצע הכנה רצינית לאירוע (אימונים רבים וכן צמיגים חדשים בחסות מישלין והכנה טכנית של האופנוע בחסות "ברווז") ניצל טעויות ניווט של המתחרה העיקרי – ערן וולנברג כדי לעבור להובלה בקטגוריה ובכללי, ובהפגינו רכיבה מדוייקת ומהירה הוא שמר על מיקום זה עד לנצחון בקטגוריה ובכללי. לסיכום, הנופים הפורחים והירוקים והשבילים הטכניים יצרו יחד מסלול מהנה ומאתגר כאחד וכל המשתתפים ללא יוצא מן הכלל שיבחו את רמת האירגון והמסלול המוצלח. תוצאות אלוף האלופים: אופיר לוק מקצועית אב-טיפוס T1 4*4: 1. רז הימן + הלל סגל 2. עידו כהן + אביב ספקטור מקצועית אב-טיפוס T1 4*2: 1. ארז אברמוב + גדעון בן שמואל 2. לירן סברורב + אייל אפרתי מקצועית T2 4*4: 1. אלון אסולין + אייל עובדיה 2. גל שחם + ארנון הלחמי 3. ניצן שקל + אריה פאהן כללית B: 1. רוני פישמן + אייל בומברג 2. רון גל + גיא גוטליב 3. ניר בן ארי + גלעד מוזס מתחילים C: 1. מוטי אליעזר + יעקב לוי טרקטורונים: 1. אלי אוחיון 2. עמי אבלס 3. יובל שרון אופנועים מקצועי: 1. אופיר לוק 2. ערן וולנברג 3. זיו אבידב אופנועים מתחילים: 1. רפי דנטה 2. ברוך קורוניו 3. מרדכי בן שיטרית