אצל האמריקנים, כמו שאנחנו יודעים, הכוח מדבר. במקרה של ההאמר H3, יש לידידינו בארץ הדוד סם בעיה קטנה: הכוח שם מדבר חלש. מנוע ה-5 ציל', גם אחרי שהוגדל ל-3.7 ל', פשוט אינו מספיק למי שהתרגל למומנט שופע ועוצמה נינוחה של מנועי V8, הפופולריים כל-כך בארה^ב. ובכן עכשיו ביצעה ג'נרל-מוטורס את הצעד המתבקש: בתערוכת ניו-יורק בעוד כשבוע תציג חטיבת האמר גרסה חדשה של ה-H3 המכונה 'אלפא'.

גרסה זו מקבלת את מנוע ה-V8 'סמול בלוק' בנפח 5.3 ל', אשר קיים בין היתר בטריילזלייזר ודגמי פנאי גדולים יותר, ובאימפלה/מונטקרלו. ב-H3 מופיעה מנוע עם תפוקה צנועה יחסית של 295 כ^ס (בדגמים אחרים הוא מפיק עד 324 כ^ס), ומומנט מירבי של 44.7 קג^מ; בין היתר, יכולת הגרירה משתפרת ב-33% ומגיעה למשקל של 2.7 טון. המנוע משודך לתיבת ה-4 הילוכים העתיקה והמוכרת של GM.

גרסת אלפא החדשה כוללת, בנוסף למנוע ה-V8, גם אי-אלו שינויים המשותפים לשאר הגרסאות, כגון מערכת-היגוי משופרת עם תחושה טובה ביותר כאשר הגלגלים מכוונים קדימה, וילונות-אויר צידיים כסטנדרט. בשלב זה מיועדת גרסת ה-V8 לשוק הצפון-אמריקני בלבד.