כחלק מהחלטה להרחיב את נתח השוק של החברה בארץ, הזמינה יבואנית גודייר הישראלית עיתונאים לפגוש בכירים מחו"ל באירוע להצגת שתי סדרות צמיגים חדשות של החברה. הסדרה הראשונה – EAGLE F1 אסימטרי היא ממשיכת דרכה של האיגל F1 המוכרת, שזוכה לא רק למדרס אסימטרי חדש, אלא למבנה אסימטרי של שכבות החיזוק הפנימיות. מבנה זה, חידוש לטענת החברה, אמור לעזור ולשלוט בעיוות הצמיג בזמן עומסים צידיים (כמו אלו הנוצרים בזמן פניה) כדי להשאיר "טביעת רגל" אופטימאלית בזמן פניה. הצמיג מיועד למכוניות ספורטיביות, כפי שאפשר להסיק משמו, ומגיע במידות בהתאם – קוטר החישוק המינימאלי עבורו מיוצר הצמיג הוא "17 (המקסימאלי "20!) והחתך הגבוה ביותר בו הוא קיים הוא 50 (והמיניאלי 25!). בעלי הוט-האצ' קטנות משנים עברו יצטרכו להסתפק בסדרת האקסלנס שהציגה החברה לפני שנה. הצמיג השני, שזכה לשם DuraGrip, תוכנן תוך תשומת לב מיוחדת לצרכי הנהג העירוני – פלח שוק הולך וגדל באירופה המערבית (כפי שאפשר ללמוד מגל המכוניות העירוניות שמגיע מכל כיוון) – שמאיץ ועוצר בתדירות גבוהה, ומתמודד עם כבישים משובשים יחסית. למרות היעוד העירוני, צמיגי הסדרה מסווגים ל-190 קמ"ש, אבל קיימים במידות המתאימות בעיקר למכוניות קטנות – עד קוטר חישוק של "14. מנתוני המבחן שכללה המצגת עולה כי הצמיג מצטיין במיוחד בניקוז מים, מציע ביצועים טובים בבלימה (על רטוב או יבש) בעוד סעיף הניהוג זוכה לציונים נמוכים.