הרכב הנראה בתמונה נקרא מיצובישי PX33 והוא למעשה הרכב היפני הראשון שזכה להנעה כפולה קבועה. הרכב הגיע לאחרונה לישראל במסגרת חגיגות 90 שנה למיצובישי ו-20 שנות פעילות בארץ, ויוצג בשבועות הקרובים באולם התצוגה המרכזי של מיצובישי בת^א. ארבעה אבות-טיפוס של ה-PX33 יוצרו בשנת 1934 עבור ממשלת יפן, ומלבד החלוציות בהנעה הכפולה, הם השתמשו במנוע בנפח 6.7 ליטר, אשר מתהדר בתואר מנוע הדיזל הזרקה ישירה היפני הראשון. ב-1937 נגנז פרוייקט ה-PX33 על ידי הממשלה, אבל השם זכה לעדנה ב-1989, כאשר קבוצת ^מיצובישי ראליארט^ השתתפה בראלי דאקאר עם רכב בעיצוב דומה. יש לציין כי הרכב שהגיע ארצה הוא שחזור, נאמן למקור אמנם, המבוסס על השלדה המקורית מ-1934. המכונית שוחזרה בכדי לייחצן בעולם את הפאג'רו המחודש, ותעשה זאת גם בארץ.