ללא קשר לנחיתת הסוזוקי SX4 זוממים יבואני פיאט להביא את התאומה מבית פיאט, הסידיצ'י (אם כי בגרסת חמש דלתות, ולא סדאן), שתביא עימה את הצירוף הישראלי הקלאסי – מנוע 1.6 ל' ותיבה אוטומטית. יהיה מעניין לראות האם הציבור הישראלי יטה לסדיצ'י חסד בזכות הגנים היפניים הזורמים בעורקיה... בניגוד לאירופה, שם מוצעת המכונית בעיקר כרכב פנאי עם הנעה כפולה, תגיע אלינו הסידיצ'י עם הנעה קדמית, מה שיאפשר כנראה ליבואן להציעה עם תג מחיר בקבוצה 2 – תנאי הכרחי למי שבאמת רוצה לשחק בשוק המשפחתיות הישראלי. אבל גם מעבר לסידיצ'י מסתמנת שנת 2008 כבעלת חשיבות גדולה ביותר למותג האיטלקי בארץ. לקראת סוף השנה (הבאה) אמורה לנחות כאן סוף סוף הלינאה (לכתבת ההשקה) – משפחתית בתצורת סדאן קלאסית על בסיס פלטפורמת הגרנדה-פונטו – בגרסת 1.6 אוטומטית והיבואן, שתכנן תחילה להשיקה בגרסה ידנית, שינה תוכנית והחליט להמתין לנטולת המצמד. כשמדובר בבראבו, לעומת זאת, החליטו אנשי סמל^ת למודי הניסיון מהעבר, שלא להמתין לתיבה האוטומטית. המכונית תנחת כאן במחצית השנייה של 2008 עם שתי גרסאות של מנוע ה-1.4 ליטר מוגדש הטורבו. היבואן ישים דגש דווקא על גרסת ה-1.4 החמימה יותר (150 כ^ס) עם תיבה ידנית, אך יביא גם את הגרסה הרובוטית (120 כ^ס). בהמשך צפוי להגיע גם לבראבו השילוב 1.6 אוטומטי של הלינאה, אך לא ברור מתי בדיוק זה יקרה. הצעירים ובעלי המודעות האופנתית המפותחת שביננו ישמחו דווקא על חידוש אחר הצפוי בהיצע של פיאט – בפברואר הקרוב, אחרי דחיה קלה עקב הביקושים הערים באירופה, אמורה לנחות כאן הצ'ינקווצ'נטו הקטנה והמתקתקה, שמחירה יחל באיזור ה-100,000 שקלים (לכתבת ההשקה).