בשנה שעברה, אחרי שלמבורגיני השיקה את המורצ'ילגו LP640, דומה היה כי זו פסגת הפיתוח של מנוע ה-V12 הקשיש אשר שורשיו נעוצים אי-שם בפרהיסטוריה. ה-LP640 אכן הוכיחה עצמה כמכונית-על אימתנית על פי כל קנה מידה... אבל עכשיו יש למבורגיני קיצונית עוד יותר – ומתברר כי מנוע ה-V12 טרם אמר את דברו האחרון. אתמול בפרנקפורט הושקה ה'רוונטון' (Reventon), סופר-למבו על בסיס ה-LP640 עם מפרט אקזוטי, תג מחיר תואם ועגול של מיליון אירו (לא כולל מסים כלשהם) וייצור שיוגבל ל-20 יחידות בלבד. אלא שבניגוד לפרארי FXX או המזראטי MC12 'ורסיוני קורסי', הרוונטון חוקית לכביש ואינה מיועדת לפעילות מסלול. רוונטון, אגב, בהתאם למיטב מסורת למבורגיני, היה שור-זירה מהולל, מהמפורסמים ביותר אי פעם, והוא אף הרג לוחם-שוורים ידוע ב-1943. הרוונטון תוכננה במרכז העיצוב של למבורגיני בסנט'אגתה, כאשר המעצבים "נטלו את הבסיס המכני של ה-LP640 וריכזו ודחסו את ה-DNA שלו, את הקוד הגנטי שלו". העיצוב, למרות ההתבססות על ה-LP640, חדש לגמרי והמרכב עשוי ברובו – איך לא – סיבי פחמן. תשומת לב הוקדשה ליעילות אוירודינמית להשגת מקדם-גרר נמוך וכוח הצמדה במהירויו תגבוהות, יחד עם אספקת אויר לרכיבים שונים – קירור הבלמים הענקיים, מצנן השמן וכמובן מערכת היניקה. כל מיני רכיבים קטנים זכו לתשומת לב ולפתרונות יוצאי-דופן, כמו למשל תצוגת G חדשה המראה את הכוחות הפועלים על המכונית בכל הכיוונים – תאוצה בקו ישר, תאוטה וכוחות-צד. המחוונים שונים בתוך בית שכורסם מגוש אלומיניום, עם תיבה חיצונית מסיבי פחמן. הנהג יכול לבחור בין תצוגה דיגיטלית מתקדמת לבין תצוגה אנלוגית מסורתית יותר, בלחיצת כפתור, וכל זאת על צגי TFT עדכניים. בצד המכני דווקא אין יותר מדי שינויים: המנוע מפיק אמנם 650 כ"ס (ב-8,000 סל"ד), 10 יותר מאשר במורצ'ילגו LP640, אבל משקל שתי המכוניות זהה ולמבורגיני אינה טוענת לשיפור בביצועים (שגם כך, חייבים להודות, הינם בהחלט מספקים. 3.4 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מירבית "מעל 340 קמ"ש"). התיבה גם היא זהה – e.gear רובוטית 6 הילוכים, עם הנעה כפולה. במפתיע עבור מכונית מסוג זה, החישוקים הם רק "18, באותן מידות כמו אלו של ה-LP640, דהיינו 245/35 מלפנים ו-335/30 מאחור.