במסיבת עתונאים שנערכה אתמול הציגה חטיבת המסחריות של צ'מפיון שינוי בשיטת השיווק – "הקונה לא יגיע אלינו אנחנו נגיע אליו" אומר ניר דקל, מנהל חטיבת המסחריות בפולקסוואגן. לשינוי השיווקי שני צדדים – הראשון ביטול כל אולמות התצוגה של המכוניות המסחריות למעט האולם בתל אביב, השני הקמת מוקד טלפוני שבאמצעות יוכלו הקונים ליצור קשר עם איש מכירות שיגיע אליהם עם המכונית אותה הם מעוניינים לרכוש. במסגרת השינוי השיווקי פיתחו בפולקסוואגן תוכנת מחשב בשם קונפיגרטור, המאפשרת לקונה "לבנות" רכב במפרט המתאים לצרכיו ויכולתו הכספית. בשלב זה, רק נציגי המכירות מצויידים בתוכנה החדשה אולם בעוד מספר ימים, מסר ניר דקל, תועלה גרסה של התוכנית לאינטרנט ואז יוכל כל רוכש פוטנציאלי להשתמש בגרסת האינטרנט של התוכנה ולהרכיב את התצורה האופטימלית של המסחרית שלו על פי צרכיו ויכולתו.