יונדאי מרגישה כנראה מחוייבת לתצוגה גדולה ומרשימה בתערוכת פרנקפורט כחלק מתוכניות הצמיחה שלה בעולם כולו ובאירופה בפרט. זו אולי הסיבה שנראה בדוכן החברה היצע עשיר יחסית, שיכלול שתי מכוניות קונספט ועוד גרסה חדשה למשפחתית האירופאית שלה, ה-i30. המכונית הרחוקה ביותר מיצור היא ה-I-blue. זו מכונית בתצורת קרוסאובר 2+2 עם עיצוב חלקלק ועתידני כמקובל במכוניות תצוגה, אבל העיקר הוא בתאי הדלק מוזני המימן שמספקים את הכח למנוע/ים החשמלי/ים (לא נמסרו פרטים טכניים כלשהם). ביונדאי מבטיחים כי התאים החדשים קומפקטיים ויעילים יותר מבעבר, וקרובים מאי פעם ליצור סדרתי בזכות מחיר נמוך יותר וטווח והספק גדולים יותר, המשתווים לאלו של מכוניות מנוע בערה פנימית. למרות זאת, גם הם אומרים כי רכב תא הדלק הראשון ביצור המוני לא יופיע בעשור הקרוב. המכונית השניה, הוולוסטר (שם המורכב משילוב של המילה האנגלית ל^מהירות^ ו^רודסטר^), אומנם מוגדרת כמכונית קונספט, אך היא לא כוללת טכנולוגיות שימנעו את הבאתה לייצור בעתיד הנראה לעין, ויתכן כי זו אכן כוונת החברה. מדובר במכונית המיועדת לצעירים שזו להם המכונית הראשונה, קהל שיונדאי מרגישים כי קו המוצרים הנוכחי שלהם לא קוסם לו מספיק. המכונית אמורה לשלב עיצוב פשוט וצעיר (נצטרך להאמין להם. תמונה הם עוד לא שחררו) עם ^שמחת חיים^ גם בתחום המוטורי ומבנה פשוט ועמיד. תצורת הקופה, ומבנה ה-2+2, מעלים השערות לגבי הקשר בין מכונית התצוגה ליונדאי קופה העתידית, שלא אמורה להימצא בעתיד הרחוק. המכונית השלישית שתופיע בהופעת בכורה בדוכן יונדאי רחוקה מאוד מהזוהר של שתי האחרות, ובניגוד אליהן תגיע לאולמות מיד לאחר התערוכה. זו גרסת סטיישן ל-i30, המשפחתית הקומפקטית שאמורה להגדיל משמעותית את דריסת הרגל של יונדאי באירופה. וכשזו המטרה, אי אפשר להזניח את שוק הסטיישן המאוד פופולארי. גם כאן משום מה יונדאי בחרו שלא לשחרר תמונה של המכונית, שתוכננה במרכז החברה ברוסלשיים, אז נשאר לנו רק לתהות מדוע בדיוק מכנה החברה את הרכב ^קרוסאובר^.