לא מכבר הבאנו לכם תמונות ריגול של גרסת הסטיישן של המרצדס C-קלאס; עכשיו הכריזה עליה מרצדס רשמית. להבדיל מאצלנו (תודו על האמת, בשבילכם מרצדס-סטיישן היא מונית), באירופה סטיישנים בכלל ושל מותגי-יוקרה בפרט הם ענין שבשגרה. לכן, ה-C-סטיישן החדשה היא ענין חשוב למרצדס, גם אם יתקבל בפיהוק אצלנו. מרצדס מדגישה, כמקובל, את כושר ההובלה של הסטיישן החדשה, עם נפח מטען שמתחיל ב-485 ליטרים ומגיע עד 1,500 ליטרים עם קיפול המושבים. מהצד הפנימי של הדלת האחורית ועד אזור הרגליים של מושב הנוסע הקדמי אפשר להכניס חפץ באורך של 2.82 מ', 17 ס^מ יותר מאשר ב-C-סטיישן הקודמת. כאשר המושבים מקופלים, אומרת מרצדס, אפשר להכניס למכונית 4 סטים של מקלות-גולף, כולל העגלות המתקפלות שלהם, או – אם תעדיפו – לא פחות מ-44 שישיות של בקבוקי ליטר-וחצי של מים מינרליים, נניח (או קולה, גם הולך. אם זה דיאט קולה, אפילו יותר). לנוחות השימוש, הדלת האחורית נפתחת ונסגרת בלחיצת כפתור; יש טבעות-עיגון לרשת מטען (שמתפקדת גם ככיסוי אזור המטען, כלולה בציוד הסטנדרטי) ועוד ווים לתליית שקיות, וארגז מתקפל לקניות שגם הוא ציוד תקני. כאופציה אפשר לקבל ערכת טיפול מטען המכונה Easy Pack, הכוללת מחיצות ועוד אמצעי עיגון. היצע המנועים והחבילות האופציונליות דומה לזה של גרסת הסדאן, אם כי בינתיים לא דובר על גרסת AMG שבודאי בוא תבוא (אבל כן אפשר, כבר עכשיו, לקבל חבילת AMG-ספורט, עם מיתלים מוקשחים ומונמכים וחישוקי ^17. הסטיישן החדשה תוצג בפרנקפורט ופנקסי ההזמנות יפתחו מייד לאחר מכן.