חצי שנה לאחר השקתה באירופה נוחתת בארץ המשפחתית הגדולה של דודג', האוונג'ר, שמרחיבה את המבחר המקומי של דודג' לשלושה דגמים. היא משתלבת היטב בחדירת המותג האמריקני החדש-ישן הזה לארץ, ובמתקפה של חטיבת קרייזלר על השוק המקומי. המתקפה הזו תניב כבר בשנה הקרובה תוספת של חמישה דגמים לשלושת המותגים המיוצגים כאן- דודג', קרייזלר וג'יפ. אחרי האוונג'ר תגיע לכאן אחותה היוקרתית יותר, הסברינג של קרייזלר, ולקראת אפריל יצטרף למותג הזה גם הוויאג'ר החדש. באגף ג'יפ צפויים להגיע הפטריוט ולאחריו הצ'ירוקי החדש/מחודש. דודג' תרחיב עד סוף השנה הבאה את המבחר שלה לארבעה דגמים עם הצטרפות הג'ורניי, מיניוואן בינוני שיתפוס את מקום הוויאג'ר הקצר. כל זה, יחד עם ההיצע הקיים, אמור להביא את קרייזלר לשיא מכירות של יותר מ-2000 יחידות ב-2008. האם האוונג'ר בעל פוטנציאל חדירה משמעותי? לא בדיוק. שבוע אחרי כניסת הפורד מונדיאו לשוק המקומי, נראית ההשקה של דודג' מינורית מדי. דודג' אמורה להיות המותג העממי של קרייזלר, אבל תג מחיר של 170,000 שקלים לגרסה הבסיסית, אינו בדיוק כזה. הוא ממקם את האוונג'ר באופן בעייתי מחוץ לקבוצה 4, מה שאומר הדרת רגליים מהשוק המוסדי ונוכחות קטנה ומינורית מדי בשוק המקומי. צפי מכירות של 120 כלים ב-2007 ו-300 בשנה מלאה בפירוש מחזק את התחושה הזו. וכאשר קרייזלר צפויה להביא לכאן גם את הסברינג היקרה יותר, עולה השאלה האם לא עדיף להתמקד במכונית גדולה אחת במקום שתים שיתקשו להשיג נוכחות גדולה בשוק. בני רוטברג מנהל מותגי קרייזלר בישראל, מודה שעלולה להיות כאן גם תחרות פנימית, אבל מאמין שמבחר דגמים גדול גם ינגוס יותר במתחרים. מבחינתו האוונג'ר צריכה לא רק להימכר אלא גם לסייע לחיזוק הדימוי המתבלט של דודג' ולמשוך קהל לתצוגה. "מעבר לכך זו גם המדיניות של היצרן שלנו, שרוצה ייצוג מלא לכל המותגים שלו". האוונג'ר, שנשענת על הפלטפורמה העולמית שפותחה עם מיצובישי (משמשת גם את הקאליבר), תוצע עם מנוע ה-2.4 ליטר המוכר (170 כ"ס). המנוע, שפותח על ידי יונדאי, ישודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים. האוונג'ר יוצע בשתי רמות גימור שיכללו שש כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע ובקרת אקלים פשוטה. הגרסה היקרה יותר (SXT) תכלול בנוסף חישוקים קלים, מערכת שמע משודרגת וריפוד עור ותעלה 180,000 שקלים. יש להניח כי בהתאם לטעמם של חובבי האמריקניות, תהיה גרסה זו מבוקשת יותר. אנשי היבואן צופים כי יחד עם האוונג'ר יגיע מותג דודג' למכירות של כ-500 מכוניות השנה וכל קבוצת קרייזלר תגדל לאזור ה-1300 מכוניות ב-2007.