אם הבעיה העיקרית שלכם עם הקליאו הנוכחית היא נפח מטען, יש לרנו פתרון. בתערוכת פרנקפורט בעוד כחודש תוצג גרסה חדשה של הסופרמיני הצרפתית: סטיישן. מבחינת המבנה אין זו אמנם סטיישן קלסית – היא ארוכה רק בכ-20 ס^מ מגרסאות ההאצ'בק, ומבחינה עיצובית מבוססת פחות או יותר על קונספט גרנד טור מתערוכת ז'נבה האחרונה (למרות שזה האחרון היה בעל 3 דלתות). אך היא עדיין מציעה נפח מטען שימושי שגדל מ-290 ליטר בגרסאות ה-3/5 דלתות, ל-439 ליטרים (לפני קיפול מושבים).