הידיעה הזו משמעותית לתושבי ארה"ב הרבה יותר מאשר לנו: ההונדה אקורד היא אחת המכוניות הנפוצות ביותר בארה"ב, ומזה שנים היא מתמודדת עם הטויוטה קאמרי על תואר מלכת המכירות (אם כי ב-2006 ירדה האקורד למקום השלישי הכללי, כאשר גם הטויוטה קורולה הקדימה אותה). ובכן הונדה-ארה"ב השיקה זה עתה את הדור השמיני של האקורד – אלא שכאמור, המכונית הזו אינה רלבנטית עבורנו משום שאנחנו מקבלים רק את האקורד האירופית, והשתיים שונות מהותית זו מזו. השקות הדגמים החדשים של האקורד הולכות יד-ביד באופן מסורתי, ובתערוכת פרנקפורט אכן יושק הדור החדש של האקורד האירופית.
האמריקנים מקבלים אקורד גדולה יותר, עם הבדל מובהק וגדול מבעבר בין גרסאות הסדאן לקופה. בסיס הגלגלים גדל מ-2.74 מ' ל-2.80 בסדאן, ומ-2.67 ל-2.74 מ' בקופה; האורך הכללי של הסדאן הוא עכשיו 4.93 מ', וגם הקופה לא ממש קומפקטית עם אורך של 4.85 מ'. המנוע הבסיסי הוא 2.4 ל' VTEC שיוצע בהספקים של 177 ו-190 כ"ס, כאשר בנוסף מוצע גם V6 בנפח 3.5 ל' עם 268 כ"ס. מנוע ה-4 ציל' מוצע עם תיבות 5 הילוכים ידנית או אוטומטית, ה-V6 עם אוטומטית בלבד בסדאן ועם אפשרות גם לידנית 6 הילוכים בקופה. כן כן, ידנית. בין הטכנולוגיות הבולטות נמצא הגה עם יחס מכני משתנה (בנוסף לתגבור משתנה).