תכנית הההצלה המקיפה של ג'נרל-מוטורס עובדת. כמו היריבה הגדולה פורד, גם GM רשמה רווח ברבעון השני של 2007, עם הכנסה נטו של 891 מיליון דולר. זאת לעומת הפסד של 3.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל ב-2006. שלא כמו בפורד, אצל GM זהו הרבעון הרווחי השלישי ברציפות. עוד דווחה GM על נזילות משופרת, קיצוץ גדול בהוצאות וכן הלאה אלא שכמו בפורד, גם במקרה זה נזהרים כולם מאופטימיות מוגזמת. הפעילות של GM בארה"ב עדיין מקווה מקור לדאגה, למרות שלהבדיל מפורד כאן נרשם רווח תפעולי קטן ברבעון המדובר. בימים אלה ממש נערך מו"מ בין GM לבין נציגי ה-UAW, איגוד עובדי תעשיית הרכב, אודות הסכמי העבודה העתידיים; לתוצאות המו"מ תהיה משמעות כבירה לגבי יכולתה של GM להמשיך ולהתמודד בשוק. כמו כן, אי אפשר להתעלם מכך שהשיפור בתוצאות העסקיות בצפון-אמריקה מגיע כתוצאה מסגירת מפעלים, פיטורים מסיביים וצמצום היקף הייצור. בהקשר זה, נתח השוק הגלובלי של GM ירד קלות מ-13.7% ל-13.3% – בראש ובראשונה בשל המכירות בארה"ב; מחוץ לצפון אמריקה עלה נתח השוק מ-9.2 ל-9.4%. GM עדיין נאלצת להלחם על כל מכירה בארה"ב ורק לאחרונה הכריזה על שורה של הטבות ותמריצים חדשים לרוכשי רכביה היותר-כבדים, אשר ממשיכים לסבול ממחירי דלק גבוהים. רמות המלאי המצטבר של GM בפלח שוק קריטי זה ממשיכות להיות גבוהות במיוחד.