גרסה חדשה ומשופרת למסחרית הגדולה של קאיה, הסופר טראק, תגיע תוך חודשיים ארצה. השינוי החשוב הוא החלפת מנוע הדיזל הישן במנוע בנפח 2.9 ל' שהספקו 125 כ"ס. מדובר במנוע שהוא נגזרת מופחתת הספק של המנוע המשרת את המיניוואן הפופולארי של החברה, הקרניבל. אבל הסיבה להחלפה היא לא השיפור בהספק, אלא דווקא ההפחתה במזהמים – המנוע החדש עומד בתקנות זיהום האוויר יורו4. כזכור, מאז ינואר השנה אסור לייבא לארץ מכוניות שאינן עומדות בתקן זה. משאר הבחינות לא חלו שינויים, והרכב ימשיך להימכר בשלוש תצורות – תא נהג רגיל, גדול או כפול, כולם עם ארגז פתוח. השילוב של ארגז פתוח וכושר העמסה עם דרישה לרשיון ב' בלבד, מכוונת את הסופר-טראק לפלח כמעט חסר מתחרים, בעיקר כאשר לא ברור האם היורש ל-H1 של יונדאי יזכה למנוע העומד בדרישות זיהום האוויר.