בהתחלה דיברו על פברואר, אח^כ מועד תחילת היבוא נדחה לאוגוסט, ועכשיו מבטיחים לנו כי המועד הסופי בהחלט הוא אמצע ספטמבר, מיד אחרי תערוכת פרנקפורט (וראש השנה). הכלה המדוברת היא כמובן הקורסה, מכונית הסופרמיני החדשה מן היסוד של אופל (הוצגה בעולם לפני כשנה). היא חולקת פלטפורמה עם הגרנדה-פונטו של פיאט, זכר לימי הכמעט-השתלטות של GM על החברה האיטלקית, וערובה לממדים גדולים ומרווחים. אבל מהבחינה המכנית ההבדלים רבים: ראשית, הקורסה ה^ישראלית^ תגיע עם מנוע ה-1.4 ל' 90 כ^ס המוכר מהדגם הקודם, וגם התיבה המשודכת אליו – אוטומטית-פלנטרית מסורתית בעלת ארבע ההילוכים – תעבור אל הדור הנוכחי. ההתעקשות על תיבה אוטומטית מסורתית ולא רובוטית היא גם סיבת העיכוב. המפרט יכלול גם שש כריות אוויר ובקרת יציבות ואל גרסת חמש הדלתות המקובלת תצטרף גם גרסת שלוש דלתות צעירה, אבל אין כרגע כוונה לייבא את הגרסאות החמות של הקורסה. אביזר שעדיין לא הוחלט אם להציע בארץ הוא מנשא האופניים האינטגרלי, שנשלף מהפגוש האחורי, שיכול לעניין את המדוושים שביננו. הפרט היחיד שעדיין לא סגור סופית הוא נושא המחיר, גם בשל שער היורו המתנדנד בשבועות האחרונים, אולם ירון גורטלר, מבטיח לנו כי המחיר יהיה בתחום שבין 110,000 ש^ח ל-113,000 ש^ח –משמעו כמקובל בדור האחרון של סופרמיני מגודלות ומאובזרות המגיעות מאירופה (וגם במקרה של הטויטה יאריס, בעצם).