חשיפת הגרסה החדשה של סדרה 1 התנהלה באופן מוזר למדי: בתחילה עם הודעה תמוהה-משהו באתר הבריטי של ב.מ.וו ללא הודעה מוקדמת לעיתונות, בשבוע שעבר, ורק לאחר מכן הודעה לעיתונות דווקא בשבת, כאשר תמונות מתפרסמות רק באתר העתונות האמריקני של ב.מ.וו... לך תבין. על כל פנים בצד הטכני אין לנו הרבה להוסיף לכם. השוק האירופי יקבל את שלושת המנועים עליהם דיברנו – בנזין 3.0 טורבו (135i) עם 306 כ^ס ושני דיזלים (120d ו-123d) עם 177 ו-204 כ^ס; ואילו האמריקנים לא יקבלו בינתיים מנועי דיזל אך במקום זאת יזכו לעוד מנוע בנזין – 3.0 ל' אטמוספירי עם 230 כ^ס, בגרסה שתכונה 128i. עוד נוכל לספר כי אורכה של הקופה הוא 4.36 מ', דהיינו 13 ס^מ יותר מההאצ'בק (על אותו בסיס גלגלים, כמובן, של 2.66 מ'). בממד הרוחב אין שינוי ובגובה ההבדל זניח. כיאה למכונית בעלת אופי ספורטיבי, החישוקים הם ^17 או ^18, כאשר צמד הדיזלים מקבלים צמיגי 205/50-17 ואילו ה-135 מגיעה עם 215/40-18 מלפנים ו-245/35-18 מאחור. יחד עם המידע המלא יש גם תמונות בגודל מלא – וקליפ-וידאו רשמי. סרטון להורדה: ב.מ.וו סדרה 1 קופה >