בתערוכת פרנקפורט הקרובה תשיק מיצובישי את הדור העשירי של הלאנסר-אבולושן (אשר כבר הוצגה, כמובן, כאבטיפוס וכטרום-ייצור) בגרסתה הסדרתית. עכשיו מציגה החברה שתי טכנולוגיות חדשות אשר ישרתו את נשק-הכביש הממשמש ובא. S-AWC היא גרסה משופרת של מערכת הבקרה הדינמית השולטת על העברת הכוח לגלגלים, שכבר בגרסותיה הקודמות הפליאה ביכולתה לשלוט באופן אקטיבי בדיפרנציאלים ובכלל לחולל גדולות ונצורות. ובכן הדור החדש מוסיף "בקרת יציבות אקטיבית", ASC או Active Stability Control, לשלל הפונקציות הקודמות – ACD (דיפרנציאל מרכזי אקטיבי), AYC (בקרת סבסוב אקטיבית) ו"ספורט ABS", והמערכת מסוגלת עכשיו לשלוט על הכוח המניע או הבולם בכל גלגל בנפרד תחת מגוון רחב של תנאים. בין יהתר התווסף חיישן קצב סבסוב המגביר עוד יותר את יכולת המערכת להגיב למתרחש ולפקודות הנהג. הטכנולוגיה השניה היא Twin Clutch SST, וכאן מן הסתם לא צריך להסביר למה הכוונה (אוקיי, משמעות האותיות היא Sport Shift Transmission). אנחנו כבר יודעים שהאיבו X תצוייד בתיבה רובוטית – אבל עכשיו מיצובישי מוסיפה ומספרת לנו שהתיבה משתמשת במצמד כפול בסגנון DSG. התיבה תפעל בשלושה מצבים לפי בחירת הנהג, החל מפעולה רגועה לנסיעה מתונה וכלה במצב קרבי עם החלפות אגרסיביות לנהיגה במוד קרבי. ועכשיו, אחרי כל הקדימונים, אפשר כבר לראות את הדבר האמיתי והסופי בבקשה? ולנהוג עליו? תודה.