הטידה, שעל הגעתה הצפויה סיפרנו לכם לפני שלושה חודשים, היא ^משפחתית אלפששמותומטית^ קלאסית, וככזו היא קלף חשוב ביותר בהיצע המקומי של ניסאן. ולכן ברור גם מדוע הגעתה בשבועות הקרובים לארץ מהווה חדשה חשובה עבור היבואן. מבחינת ניסאן, ולפחות על הנייר, נראה שיש למכונית שיורשת את האלמרה המסורתית את כל מה שצריך עבור השוק המקומי – מרכב סדאן עם ארבע דלתות, מנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית. ולכן גם ברור מדוע תלו בה יבואני ניסאן כל כך הרבה תקוות. ואולם לא הכל וורוד בסיפור הטידה. כי מה שאין לה, כך נראה כרגע, הוא מחיר נכון. יבואני ניסאן לא הצליחו להשיג מחיר נמוך מספיק ולכן לא יהיו יכולים בעצם להציע את הטידה בקבוצה שתיים לחישוב שווי ערך רכב. זה אומר בעצם ויתור כמעט מלא על ציי הרכב הגדולים, שוק היעד העיקרי של המשפחתיות הרגילות. בגזרה זו תמשיך לייצג את ניסאן הנוט הפחות שגרתית, ואחותה לפלטפורמה של הטידה. מאוחר יותר, כנראה בספטמבר, תנחת כאן גרסת החמש דלתות הנאה בהרבה של הטידה שמזכירה לא במעט את המגאן. כדאי לזכור שמבחינת ניסאן באירופה נתפסות הנוט, הטידה והקשקאי כיורשות לאלמרה המשמימה. חדשה אחרת מניסאן היא ההחלטה שלא לייבא בינתיים גרסה מצוידת יותר למיקרה החמודה, בגלל מחיר יקר יחסית שהיה מוציאה מהתחרות.