חודש יוני היה מצויין לשוק הרכב הישראלי. כ-20,500 מכוניות פרטיות ומסחריות קלות נמסרו לרוכשיהן בחודש זה, לעומת 15,140 בחודש יוני 2006 – עליה של 35%. מתחילת השנה עלו על הכביש 92,500 מכוניות, גידול של כ-26% לעומת המחצית הראשונה של 2006. בהחלט מעודד. יוני היה חודש מצויין למאזדה, שלא מתרגשת מאף אחד, הובילה את המסירות בפער ניכר ומובילה גם בראש טבלת המסירות המצטברות עם גידול של 18% לעומת 2006. טויוטה דורגה שניה ובכך עלתה למקום השני בטבלה המצטברת, כשהיא עוקפת בסיבוב את יונדאי שירדה למקום השלישי. טויוטה שיפרה את מכירותיה השנה כמעט ב-40%, יונדאי עלתה רק ב-8%. עוד שינויים בטבלה: דייהטסו עלתה למקום השביעי המצטבר והורידה את הונדה למקום השמיני, ואילו מיצובישי – לאחר חודש מצויין בזכות מסירות ערות של הפאג'רו החדש – דילגה מהמקום ה-12 ל-9 בדירוג המצטבר. עבור מיצובישי מדובר בשיא מסירות חודשי מזה למעלה מ-10 שנים! דייהטסו, הונדה וסוזוקי – בסדר זה – הם המותגים המשתפרים ביותר במחצית הראשונה של השנה, לפחות בין השחקנים המשמעותיים. דייהטסו, עם שני אסים בדמות הסיריון והטריוס, הגדילה את מכירותיה ב-182% (כמעט פי שלושה!), הונדה הגדילה את מכירותיה ב-65% וסוזוקי ב-53%. מסירות יוני 2007 – 10 המובילות 1. מאזדה, 3,237 2. טויוטה, 2,362 3. יונדאי, 1,944 4. מיצובישי, 1,413 5. שברולט, 1,201 6. סובארו, 1,184 7. פורד, 1,135 8. דייהטסו, 1,081 9. סוזוקי, 944 10. פולקסווגן, 899 מסירות ינואר-יוני 2007 1. מאזדה, 14,014 2. טויוטה, 11,335 3. יונדאי, 11,122 4. פורד, 7,279 5. סובארו, 5,340 6. שברולט, 5,172 7. דייהטסו, 4,678 8. הונדה, 4,657 9. מיצובישי, 3,748 10. סוזוקי, 3,739