הכל ציפו שטויוטה תעקוף את GM במכירות כוללות בשנת 2007 – אך מתברר כי זה קרה כבר ב-2006. נתוני המכירות הראשוניים שהתפרסמו לגבי השנה הקודמת הציבו את הקונצרן האמריקני במקום הראשון, אך השבועון Automotive News (המתפרסם בארה"ב ובאירופה) קובע כי הנתונים אינם נכונים. לדברי השבועון, GM כללה בנתוניה מכירות בסין של מותגים בהם אין לה שליטה. כאשר מותג מסויים נמצא בבעלות משותפת, השבועון מייחס את מכירותיו לבעל הנתח הגדול ביותר; במקרה של המותגים הסינים המדוברים, חברת SAIC ('שנחאי אוטומוטיב') היא בעלת 51% ולכן נתוני המכירות אמורים להיות מיוחסים אליה ולא ל-GM. כאשר מתקנים את סך המכירות בהתאם, מתברר כי ב-2006 מכרה GM סך של 8,680,000 מכוניות, לעומת 8,808,000 לטויוטה – שמוצאת את עצמה במפתיע כקונצרן הרכב המובל בעולם במכירות. על הבדלי הרווחיות בין טויוטה ל-GM בודאי שאין צורך להרחיב את הדיבור: למה לדרוך על יבלות אמריקניות?