מיצובישי תציג בתערוכת פרנקפורט (שתערך בספטמבר) צמד מנועים חדשים עבור הדור החדש של האאוטלנדר, שצפוי להגיע גם אלינו בקרוב. חדשים? בעצם לא בדיוק. המנוע הראשון הוא ה^מנוע העולמי, פרי שיתוף הפעולה עם קרייזלר ויונדאי. זהו מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' המספק 170 כ^ס ב-6000 סל^ד ומומנט של 23.6 קג^מ ב-4100 סל^ד. המנוע יוצע בשידוך לתיבה ידנית 5 היל', או אוטומטית רציפה עם חלוקה לשישה הילוכים. המנוע השני הוא דיזל מסילה משותפת בנפח 2.2 ל' המספק 156 כ^ס ב-4000 סל^ד ו-38.8 קג^מ ב-2000 סל^ד. נשמע מוכר? לא במקרה - המנוע הזה מגיע מפיז'ו/סיטרואן, שמשווקות גרסאות משלהן לאאוטלנדר. גם כאן, כמו בשני הדגמים ה^צרפתיים^ משודך המנוע לתיבה ידנית בלבד, בעלת שישה יחסי העברה. שני המנועים צפויים להצטרף להיצע באאוטלנדר ברבעון האחרון של השנה, כאשר ניתן לשער בקלות כי אנחנו נמצא אצלנו את גרסת הבנזין, היות ומדובר באופציה האוטו' היחידה כרגע.