אם יש לכם ילדים, או שאתם סתם חובבי ^משינה^ ההסוואה המקורית של אודי למכונית סאלון העל העתידית שלה בטח מזכירים לכם שיר מאוד מסויים. אבל אם השמועות שרצות ברשת נכונות, נראה כי אודי לוקחת את ה-RS6 מאוד, מאוד, ברצינות. כמו תמיד במכוניות כאלו, המספר שמרתק את כולם הוא זה הנוגע להספק – אחרי שנראה כאילו אודי נוטשת את הטורבו בדגמים החזקים שלה, היא חוזרת למגדשים במה שיהיה, כנראה, הדגם החזק ביותר שלה אי פעם. בעזרתם של שני מגדשי טורבו שישודכו למנוע ה-V10 המוכר (בנפח 5.2 ל') צפוי ההספק לחצות את קו ה-500 כוחות סוס, ואולי להאמיר עד ל-550 כ^ס. כן, יותר מאשר ה-M5 של ב.מ.וו וה-E63 AMG של מרצדס. מלחמות השרירים עדיין כאן, נושמות, ובעיקר בועטות. פרטים מעניינים לא פחות, כגון השינויים שתעבור מערכת המתלים, שדרוגי הבלמים (אם כי מהתמונות אפשר לראות כי ה-RS6 זוכה לקליפרים מגודלים מלפנים) ושאר ירקות נשארים עדיין בחשכה כרגע, ואיתם אופיה של המכונית – האם היא תהיה שייטת אוטובאנים סופר-מהירה, או שמא תמשיך את הקו שהתוותה האחות הקטנה, ה-RS4, עם יכולת ספורטיבית אמיתית, למרות המימדים המגודלים? נצטרך להמתין להצגה הרשמית בז'נבה 2008 (או ל^דליפות^ שיגיעו קצת לפני כן). מהתמונות ששלח לנו גיא אביטל ניתן ללמוד כי הדגם החדש יבדל מה-S6 בצמד מפלטים אובליים במקום ארבעת המפלטים העגולים של האחות הרגועה יותר. אפשר לזהות גם רמז לספויילר שפה בקצה תא המטען, אך מעבר לכך קשה לזהות שינויים נוספים עם ההסוואה הזו. מי שלא מופיעה בתמונות של גיא, אבל ידוע שתוצג גם כן בז'נבה, היא גרסת הסטיישן, אוואנט, של ה-RS6, לאלו שממהרים במיוחד לחופשת הסקי. סרטון: אודי RS6 בניסויים בנורבורגרינג >